Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh, en omdat ik sinds ik het nieuwe model RR op de eerste introductiefoto's had gezien (back in 2001) dagelijks heb gezeurd voor zo'n kar

Comment

• je hebt groot gelijk tis een kanjer

Comment

• Ach ja, ik weet dat de meesten op het forum er niks aan vinden. Ik ben er gek van, dus dan ist goed he .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Oh, en omdat ik sinds ik het nieuwe model RR op de eerste introductiefoto's had gezien (back in 2001) dagelijks heb gezeurd voor zo'n kar
          Idem hier voor de G.

Nu heeft hij er eentje gekocht voor van m'n gezeur af te zijn, dat'ie nu z'n plan er maar mee trekt

sorry papa

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ach ja, ik weet dat de meesten op het forum er niks aan vinden. Ik ben er gek van, dus dan ist goed he .
          Ik vind het een zalige kar. En als daily voor veel km's mee af te malen zou ik ook eerder een RR dan een G kopen. De G heeft nu eenmaal z'n nadelen als dagelijkse wagen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom een RR vetter vind dan een G. Eigenlijk zijn ze onvergelijkbaar. Ik zie de G eerder als een über-defender, terwijl ook dat geen concurrent is. De enige LR-concurrent die ik zie is de Discovery. En zelfs die valt nog uit de boot omdat hij maar quasi de helft kost....

En ohja: ik ben, sinds ik er zelf mee gereden heb, lichtelijk teleurgesteld door het kwaliteitsgevoel van een aantal zaken, en vooral door het motorgeluid. Dat wordt nog eens genuanceerd als je na elkaar met een G en met een nieuwe ML moet rijden. Maar dat heb ik u daarstraks ook al gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Idem hier voor de G.

Nu heeft hij er eentje gekocht voor van m'n gezeur af te zijn, dat'ie nu z'n plan er maar mee trekt

sorry papa

Idem hier.

Comment

• Dus eigenlijk kopen onze papa's auto's om van ons gezeur van af te zijn?

Nice .

Comment

Dus eigenlijk kopen onze papa's auto's om van ons gezeur van af te zijn?

Nice .
                Ongeveer

Maar van zodra je een wagen met je eigen centen hebt gekocht, verandert de interesse daarvoor....

Comment

• Bij mij eigenlijk niet .
                  Aangezien ik anders niet meer naar auto's kan kijken die way out of my league zijn.

Alhoewel, dat doe ik eigenlijk altijd .

Comment

Bij mij eigenlijk niet .
                    Aangezien ik anders niet meer naar auto's kan kijken die way out of my league zijn.

Alhoewel, dat doe ik eigenlijk altijd .
                    Ik zal het anders zeggen: terwijl voordien de G 'mijn' trots was, is dat nu een andere wagen. Al zie ik de G misschien nog steeds liever dan die andere wagen

Comment

• Lekk0r fout.

Comment

• MAE... ik haat het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          MAE... ik haat het.
                          zij verdienen de prijs van lelijkste-velgen-constructeur, met voorsprong

Comment

• Zo heerlijk fout dat ik zou overwegen om 1 auto in mijn collectie later te voorzien van een dergelijk wiel .

Comment

• Een R129 met chromé MAE's.

Uberfoutheid

Comment

Lekk0r fout.
                                Sorry maar

VETTE E!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Vandaag een E500 break gezien in ST Zeldzaamheid²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Franse 500E met 47800kms!

Jammer genoeg kleine fotootjes in de advertentie...
                                    Indien oprecht en originele km-stand, koopje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Afblijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        G LWB is de enige die LV mag.
                                        S124 LV is nochtans ook cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                          S124 LV is nochtans ook cool
                                          Als jij me dat kan regelen, ruil ik de mondeo onmiddelijk voor een 300E-24 T of een 320 op LPG.

Comment

Working...
                                          X