Oh, en omdat ik sinds ik het nieuwe model RR op de eerste introductiefoto's had gezien (back in 2001) dagelijks heb gezeurd voor zo'n kar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOh, en omdat ik sinds ik het nieuwe model RR op de eerste introductiefoto's had gezien (back in 2001) dagelijks heb gezeurd voor zo'n kar
Nu heeft hij er eentje gekocht voor van m'n gezeur af te zijn, dat'ie nu z'n plan er maar mee trekt
sorry papa
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAch ja, ik weet dat de meesten op het forum er niks aan vinden. Ik ben er gek van, dus dan ist goed he .
Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom een RR vetter vind dan een G. Eigenlijk zijn ze onvergelijkbaar. Ik zie de G eerder als een über-defender, terwijl ook dat geen concurrent is. De enige LR-concurrent die ik zie is de Discovery. En zelfs die valt nog uit de boot omdat hij maar quasi de helft kost....
En ohja: ik ben, sinds ik er zelf mee gereden heb, lichtelijk teleurgesteld door het kwaliteitsgevoel van een aantal zaken, en vooral door het motorgeluid. Dat wordt nog eens genuanceerd als je na elkaar met een G en met een nieuwe ML moet rijden. Maar dat heb ik u daarstraks ook al gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIdem hier voor de G.
Nu heeft hij er eentje gekocht voor van m'n gezeur af te zijn, dat'ie nu z'n plan er maar mee trekt
sorry papa
Idem hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDus eigenlijk kopen onze papa's auto's om van ons gezeur van af te zijn?
Nice .
Maar van zodra je een wagen met je eigen centen hebt gekocht, verandert de interesse daarvoor....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBij mij eigenlijk niet .
Aangezien ik anders niet meer naar auto's kan kijken die way out of my league zijn.
Alhoewel, dat doe ik eigenlijk altijd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMAE... ik haat het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenFranse 500E met 47800kms!
Jammer genoeg kleine fotootjes in de advertentie...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenG LWB is de enige die LV mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenS124 LV is nochtans ook cool
Comment
Comment