Dan gaan de meeste van die karren wel verkocht zijn, vrees ik .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDan gaan de meeste van die karren wel verkocht zijn, vrees ik .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHoe ''slecht'' is zo'n 400cdi blok nu echt?
In de S-klasse zijn ze even duur als een W140 S300TD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZo slecht is zo'n blok niet denk ik. De vader van nls heeft daar toch al meer dan 250k km's mee gedaan. en 't is dan nog ook is gechipt.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
de 400CDI is een motor waarmee je 'geluk' moet hebben.
Er zijn er die hyperbetrouwbaar zijn (cfr. nls z'n papa zijne), en qua motor-hardware zijn ze super. Maar er zijn ook een pak gevallen waar er problemen zijn met de elektronica. Er schijnen (productie?)fouten te zitten in de constructie van de kabelboom, en dit kan voor dure en moeilijk te vinden reparaties leiden.
In sommige gevallen steken ze gewoon een volledig nieuwe kabelboom, om 'zeker te zijn'.
Belangrijk bij de aankoop van zo'n auto is volgens mij de strikte opvolging van de onderhoudsintervallen, en de aanwezigheid van facturen van uitgevoerde herstellingen.
Ik zou zelfs durven zoeken naar een auto die reeds problemen heeft gehad (dus waar reeds een nieuwe motor/kabelboom insteekt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb er vannacht weer over liggen nadenken.
Het grote probleem is gewoon dat er geen motor is die geschikt is voor mij .
Ik ga me ergeren aan het hoge verbruik en slechte prestaties van een 300TD.
En een 420 of 500 is te duur in taks .
Bagger.
Wat moet ik dan zeggen. Ik wil enkel een V12 in zo'n kar.
Comment
Comment