Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Howhow, Bepaalde nieuwe benzen kan ik ook smaken.
Eigenlijk allemaal, behalve de A, Vaneo, GL, laatste facelift SL, SLR, CLS,
Niet dat ik er ooit zelf mijn geld aan zou hangen (behalve de C, ML, S, CL,R) maar lelijk zijn ze niet.
Audi ook niet, BMW ook niet, niets meer. Maar dat wil niet zeggen dat Benz achteruitgegaan is.
En als je ooit met een nieuwe S hebt gereden weet je waarover ik het heb. Dat comfort bestond 15 jaar geleden nog niet, net zoals de prestaties, net zoals de veiligheid, net zoals het weggedrag.
Audi en BMW zijn erop vooruit gegaan
Benz is blijven stilstaan.
15 jaar geleden had een audi of BMW niet heel die waslijst die jij nu opsomt. Dat hebben een A8/7 nu wel
Met waslijst bedoel ik dit:
Dat comfort bestond 15 jaar geleden nog niet, net zoals de prestaties, net zoals de veiligheid, net zoals het weggedrag.
hmm ik zie niet in waarom een bmw 7 en een audi V8 toendertijd die eigenschappen niet hadden. Als je tests van toen leest lagen die toch heel dicht tegen elkaar, met soms verbazende uitslagen.
Benz stond op (eenzame) hoogte tot midden jaren '80, maar vanaf dan viel dat toch weg hoor.
Vandaag was een vriend die ik al lang niet meer heb gezien eens op bezoek geweest op het bedrijf. Hij koopt bijna ieder jaar een andere Mercedes. Hij heeft er ook steeds meerdere in z'n bezit. Zo bezit hij al enige tijd een 500SL van 1991, een E 270cdi en sinds enkele maanden heeft hij er een ML320cdi bij. Het was met de ML dat hij vandaag op bezoek was. Het was een zwarte met, volgens hem, sportpakket aan de buitenzijde en luxepakket aan de binnenzijde. De velgen waren alleszins van AMG. Het was een mooi machien.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment