Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMatteus en Carlo =/= dit topic
Eigenlijk allemaal, behalve de A, Vaneo, GL, laatste facelift SL, SLR, CLS,
Niet dat ik er ooit zelf mijn geld aan zou hangen (behalve de C, ML, S, CL,R) maar lelijk zijn ze niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAudi ook niet, BMW ook niet, niets meer. Maar dat wil niet zeggen dat Benz achteruitgegaan is.
En als je ooit met een nieuwe S hebt gereden weet je waarover ik het heb. Dat comfort bestond 15 jaar geleden nog niet, net zoals de prestaties, net zoals de veiligheid, net zoals het weggedrag.
Benz is blijven stilstaan.
15 jaar geleden had een audi of BMW niet heel die waslijst die jij nu opsomt. Dat hebben een A8/7 nu wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
15 jaar geleden had een audi of BMW niet heel die waslijst die jij nu opsomt. Dat hebben een A8/7 nu wel
ook voor bmw schat ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet waslijst bedoel je dan mogelijke opties? dan zit je serieus verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet waslijst bedoel je dan mogelijke opties? dan zit je serieus verkeerd
Dat comfort bestond 15 jaar geleden nog niet, net zoals de prestaties, net zoals de veiligheid, net zoals het weggedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet waslijst bedoel ik dit:
Dat comfort bestond 15 jaar geleden nog niet, net zoals de prestaties, net zoals de veiligheid, net zoals het weggedrag.
Benz stond op (eenzame) hoogte tot midden jaren '80, maar vanaf dan viel dat toch weg hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk leef nog in 1995 he
Comment
-
Mercedes is nog steeds heilig !!!
Leuke Benz, alleen kut van de automaat
Comment
-
CL 420 voor echt geen geld
edith: foto laat een CL 600 zien blijkbaar
indien 600, 6500 voor een 6.0 V12 is geen geld
Comment
-
Comment
-
Hier hebben ze wel veel werk aan gehad. Vraag me af ie nog goed is.
Cilinderkoprevisie
Injectiepomp
...
Klinkt niet zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
Die kar is zó AF.
Eerst een W140, dit komt wel over een jaar of 8.
Comment
-
Vandaag was een vriend die ik al lang niet meer heb gezien eens op bezoek geweest op het bedrijf. Hij koopt bijna ieder jaar een andere Mercedes. Hij heeft er ook steeds meerdere in z'n bezit. Zo bezit hij al enige tijd een 500SL van 1991, een E 270cdi en sinds enkele maanden heeft hij er een ML320cdi bij. Het was met de ML dat hij vandaag op bezoek was. Het was een zwarte met, volgens hem, sportpakket aan de buitenzijde en luxepakket aan de binnenzijde. De velgen waren alleszins van AMG. Het was een mooi machien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenMercedes is nog steeds heilig !!!
Voila zo simpel is het.
Btw wat is het nut van héél de geschiedenis van Mercedes samen te vatten in een paar zinnekes. Das pas een achteruitgang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...es_420_Cl.html
CL 420 voor echt geen geld
edith: foto laat een CL 600 zien blijkbaar
indien 600, 6500 voor een 6.0 V12 is geen geld
Comment
Comment