Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Zo moet een 500E eruit zien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten55 AMG facelift voor 16k
Ik vind dat weinig geld voor zo'n zalige kar.
Hoeveel km's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZo moet een 500E eruit zien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZo moet een 500E eruit zien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenis weinig geld. Maar ja, wie schrijft zoiets in hé.
Hoeveel km's?
Als dat op LV kan wil ik dat gerust inschrijven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGe hebt gelijk, zo 2 verschillende velgen is da shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ga weer een E500E bijkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, 2 verschillende velgen, witte pinkers en verdonkerde achterlichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenMoest ik nog eens een E500E bijkopen, sowieso zeker de EVO-II's terug eronder. Een veel frissere look dankzij die velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenhmmm, ik vind het knapper op de 8-lochs, nog minder opvallend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenniet knapper, ouder en minder opvallend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKwam net deze tegen op mijn photo-emmer.
Wat een heerlijke velg is dat toch onder een 500E .
Dat wil nog niet zeggen dat die 2 samen iets moois voortbrengen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZei bobo of G-fiddy niet dat hij iemand kende met een ML op lichte vracht?
Maar het klopt dat ik die persoon wel ken, alleen weet ik zelf niet of die op lichte vracht staat. Ik zou er eens op moeten letten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKwam net deze tegen op mijn photo-emmer.
Wat een heerlijke velg is dat toch onder een 500E .
*loopt weg*
Comment
Comment