Wat verbruikt zo'n oud dieselhok?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan ben je niet gek.
Maar als je er dan mee gaat rijden zoals met je Mondeo ben je wél gek
met die 320 rij ik ook niet gelijk met m'n mondeo hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
kerel.... doe dat NOOIT meer
penta's lelijk noemen, dat raakt me
I could care less, als ik iets lelijk vind zeg ik dat gewoon, of het penta's, sexta's of hoelahoepsasas zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat verbruikt zo'n oud dieselhok?
eigenlijk zou ik LPG moeten hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
@ Lefty: op zich heb je gelijk over de velgen, maar toch...
Mooi mooi, een motor. Een bom aan informatie dat ik van zo'n foto kan afleiden, man toch, ongelofelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat verbruikt zo'n oud dieselhok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtengeen idee.... 10-11l?
Niet mijn idee van zuinig
En echt fun (fun fun fun) ziet het er me ook niet uit.
Maar het is wel een ENORM zalig ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpenta's behoren tot de vetste velgen ooit gemaakt, punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtengeen idee.... 10-11l?
dat zit wel rond de +13l schat ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMooi mooi, een motor. Een bom aan informatie dat ik van zo'n foto kan afleiden, man toch, ongelofelijk!
170pk dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenM110 6-in-lijn (280TE)
170pk dacht ik
en later 185.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNiet mijn idee van zuinig
En echt fun (fun fun fun) ziet het er me ook niet uit.
Al ben ik er zeker van dat matteo zich wel met die motor kan amuseren om er enkele paardjes meer uit te halen
Maar dan nog, mijn idee van fun is het ook niet. Zeker niet omdat de turbodiesel altijd vast hangt aan een automaat.
Een 300E-24 op LPG, in S124 uiteraard, voldoet wel aan die eisen. Maar da's geen oldie, en eveneens geen lichte vracht....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten177, ken je merk.
en later 185.
Het gekke aan de M110 is dat hij in 72 (in de W114) 185pk leverde, maar in 1976 met de lancering van de W123 nog maar 177, totdat hij in 78 zijn 185pk terug kreeg.
Nu zit er wel verschil in airbox tussen beide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtentussen het oude en het nieuwe model?
weet ik veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendaarin heb je ruimschoots gelijk.
Al ben ik er zeker van dat matteo zich wel met die motor kan amuseren om er enkele paardjes meer uit te halen
Ik denk dat Matteo met deze échte ( ) oldie anders zou rijden....Niet dat zijn rijstijl nu schadelijk is, maar hij zou er denk ik toch iets voorzichtiger mee omspringen. Alles IMO natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichtendit is AF
fak ja.
al jaar en dag verliefd op die kar.
Comment
Comment