Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtengoh ja, over het gehele leven van een auto gaat er allicht wel eens iets kapot.
Maar voor de rest hebben wij eigenlijk nooit echt serieuze 'problemen' of 'stukken' gehad met onze auto's.
de E320CDI is trouble-free
de Viano totnogtoe ook
de 300TD uiteraard ook
de 190E is ook superbetrouwbaar geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhuh die viano troublefree?
Voorlopig toch...
Nouja... ik reken een krakend luidsprekertje niet echt bij 'troubles' hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoorlopig toch...
Nouja... ik reken een krakend luidsprekertje niet echt bij 'troubles' hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJawel, hoe kan je anders weten dat ze rood zijn?
Toeschouwers die het mij vertellen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen dat stuurhuis?
Ja inderdaad, dat was het enige dat niet goed werkte. true.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe luchtophanging?
tja, dealer beweert dat alles perfect normaal is.
Tis iets heel vreemds.
Pff, laat dat een les zijn: luchtvering is bucht. Heb het altijd al gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDealers hebben rare ideeën van "normaal"
nja pas op, je moet er echt al op letten om het op te merken hoor.
Als je normaal rijdt, en en bij 'vlakke oneffenheden', en bij zachte verkeersdrempels rijdt de auto perfect normaal.
Het is pas als je over een redelijk scherpe vluchtheuvels of borduurtjes rijdt dat 'ie achteraan zo even 'dichtklapt'. Heel moeilijk uit te leggen. Achterkant veert heel snel in, voelt aan alsof 'ie tegen de bumpstop aanbonkt, en knalt dan weer terug omhoog. Het gaat razendsnel, en de auto veert niet na. Dus het ligt niet aan de schokdempers denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAlsof de vering plots druk verliest?
nja nee, eigenlijk niet. Kzeg het, tis bijna onmogelijk om deftig uit te leggen. Het beste hoe ik het kan omschrijven is 'de achterophanging slaagt door/klopt'. maarja.
Heb tegen m'n pa gezegd dat 'ie er eens 200 kilo ofzo moet inleggen achteraan, en zien wat dat geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtengene stress, das geen echte hoor.
Was dat geen SLK32 ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenYep...
En de motor zal jou wel bekend voorkomen
Matteo, ff bril opzetten
Hoewel het "not-done" is, vind ik het oerend vet
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs dat niet het motto van mensen die met een Franse auto rijden?
Comment
Comment