Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ik geloof nog steeds niet dat dat een echte limited is.
Staat er idd al een eeuwigheid op... vergeten maar!!
Door m'n 500E trip nogal lang uit te stellen schijnen er al een aantal verdwenen te zijn, o.a. die van het forum hier (Roughneck) vind ik niet meer terug...?
Staat er idd al een eeuwigheid op... vergeten maar!!
Door m'n 500E trip nogal lang uit te stellen schijnen er al een aantal verdwenen te zijn, o.a. die van het forum hier (Roughneck) vind ik niet meer terug...?
Maar ik geloof nog steeds niet dat dat een echte limited is.
Eens kijken, ze LIJKT het juiste interieur te hebben. Het groen op de foto valt echter veel lichter uit als het zou moeten zijn. Dit kan echter met de zon te maken hebben.
Bumpers zijn meegespoten, dit zou een herkenningspunt kunnen zijn. Ook heeft ie de Limited kleur ( beschikbaar in zwart en zilver ), echter vrij weinig opties ( maar dat kan )
EN IE LIGT OP LPG. Zonde.
De enige zekerheid die je hebt is het chassisnummer. Dan weet je het zo.
Mercedes stopt volgend jaar met SLR
3 april 2008 · Tekst Nic de Boer
De Mercedes-Benz SLR gaat volgend jaar uit productie. De bouw van de coupé is inmiddels gestopt.
Mercedes-Benz stopt in het Britse Woking in 2009 met de productie van de SLR McLaren. Dat weet de Engelse pers te melden. De productie van de dichte is al aan het einde van het vorige jaar gestopt. Nu wordt alleen nog de roadster gebouwd. In Nederland is die te koop vanaf 679.890 euro.
Na de SLR is het in Woking de beurt aan de McLaren’s eigen sportauto. Die heeft voorlopig de codenaam P11 en de productie daarvan start aan het einde van 2009.
Het vorige jaar zijn er 275 SLR’s gebouwd; dat zijn er veertien meer dan 2006. Aanvankelijk was het plan om in de vijfjarige levenscyclus elk jaar vier- tot vijfhonderd SLR’s te bouwen. Maar dat is nooit gelukt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment