Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Hoogteregeling

waarom eigenlijk?

Comment

Bij mij niet.

Als ik er eentje koop, moet ie ook naar mijn smaak zijn.

Zwart of rood
      2.5-16
      Leder
      Airco
      Open dak schuif/kanteldak
      Elektrische spiegels
      Hoofdsteunen achter
      Hoogteregeling
      Zetelverwarming
      Volledig Origineel
      Geen Katalysator
      Elektrische ramen voor en achter
      AMG powerpack
      Cruise control
      EVO II

Enige wat ik eventueel zou laten vallen is de airco, maar liever niet
      Uw eisen zijn al gezakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        effe samengevat bitte, wat is er met die first owner leboncoinkar die ik postte?
        Geen open dak, lak dof, twijfelachtige km's.

+ Nogal ver om te gaan kijken als ik zie hoeveel ik er al gezien heb die in zeer slechte staat zijn om daarom 1400km te rijden. In 16v roadtrip wel stoppoint!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          waarom eigenlijk?
          Omdat die dan lager kan gelegd worden voor snelweg enzo, en hoger voor op de vluchtheuvels

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
          Uw eisen zijn al gezakt
          Open dak = schuif/kantel
          Met elektrische spiegels bedoelde ik ruiten.
          AMG Powerpack voor een 2.5-16 heb ik nog nooit gezien (wel voor een EVOI, maar dat is een ander blok)
          Cruise control gebruik ik nooit, dus heb ik niet nodig.

En een EVOII is een ander model. En daar is de bijkomende eis dat ik een "leuk nummer" wil, en geen 368 ofzo

Comment

Open dak = schuif/kantel kanteldak is enkel na een bepaald jaar gemaakt eerste zijn allemaal enkel schuifdak
            Met elektrische spiegels bedoelde ik ruiten.
            AMG Powerpack voor een 2.5-16 heb ik nog nooit gezien (wel voor een EVOI, maar dat is een ander blok) AMG powerpack is voor alle 2.5 kon je apart erbij kopen of van fabriek, mogelijk van fabriek enkel op evo
            Cruise control gebruik ik nooit, dus heb ik niet nodig. maar het is wel die ene optie die je dan niet hebt...

En een EVOII is een ander model. En daar is de bijkomende eis dat ik een "leuk nummer" wil, en geen 368 ofzo
            LOL nog een leuk nummer ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
              Ik denk dat ik het gehad heb in belgie. Weet er nog ene staat die ik nog ni gezien heb, een heel unieke: 2.3 16v evo I .
              Helemaal lol, ik heb die op 2e hands te koop zien staan, toen nog zonder foto (uit Opwijk). De eigenares beweerde bij hoog en laag dat het een evo 1 was van 1986 ("we hebben er zelfs mensen van Mercedes bijgehaald" ... die kenden er dus niks van). Vraagprijs was 18.000 euro, ik heb braafjes gezegd dat die wagen dat niet gaat opbrengen
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Helemaal lol, ik heb die op 2e hands te koop zien staan, toen nog zonder foto (uit Opwijk). De eigenares beweerde bij hoog en laag dat het een evo 1 was van 1986 ("we hebben er zelfs mensen van Mercedes bijgehaald" ... die kenden er dus niks van). Vraagprijs was 18.000 euro, ik heb braafjes gezegd dat die wagen dat niet gaat opbrengen
                Idd het is diene

Maar er zijn er nog ergere: 2.3 met 16v bodykit

Comment

LOL nog een leuk nummer ook
                  Die ene optie die ik dan niet heb zit er wss automatisch bij als ie al die andere al heeft

Ik wil een nummer beginnend met 0 of met 4

Of een rond getal. 150 ofzo.

Comment

Idd het is diene

Maar er zijn er nog ergere: 2.3 met 16v bodykit
                    Nu staan er foto's bij, maar aan de achterklep is al wal lakschade te zien, dus dat voorspelt niet heel veel goeds ...
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

N
                      Iemand zin in een 16v roadtrip tijdens weekend van 1 mei. Nederland - Duitsland - Frankrijk
                      hoi!

ben ik absoluut voor te vinden

Comment

• Ohja, Jerred, er is iemand geïnteresseerd in m'n uitlaat. Als jij hem moet hebben moet je het zo snel mogelijk laten weten, anders gaat hij weg voor 275€.

Kerel heeft wel een 2.3-16..... ik HOOP dat m'n 2.5-16 knalpot daar op past... maar daar ben ik toch vrij zeker van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          hoi!

ben ik absoluut voor te vinden
                          Roadtrippen

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Ohja, Jerred, er is iemand geïnteresseerd in m'n uitlaat. Als jij hem moet hebben moet je het zo snel mogelijk laten weten, anders gaat hij weg voor 275€.

Kerel heeft wel een 2.3-16..... ik HOOP dat m'n 2.5-16 knalpot daar op past... maar daar ben ik toch vrij zeker van.
                          Ik ga eerst een 16v zoeken... En standaard uitlaat is goed genoeg moet niet zo'n gebrul hebben hoor. Ben geen tjoener

Comment

Ik ga eerst een 16v zoeken... En standaard uitlaat is goed genoeg moet niet zo'n gebrul hebben hoor. Ben geen tjoener
                            dacht ik wel

maar ik wou het gewoon eerst vragen, voordat hij weg was....

Comment

• Niet zo heel ver van m'n deur staat een evo 1 (import uit zwitserland) motorisch en onderstel goede staat maar wat roest en carrosserieprullen aan en geen originele velgen en witte pinkers.

Volledig in orde met garantie vraagt hij 17.000
                              Zo meepakken, wel met keuring 13.500

150.000km
                              Last edited by ; 08/04/2008, 15:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                waaauw...

6 uitlaten, dat moet wel rap gaan!
                                als het een brabus zou zijn wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Niet zo heel ver van m'n deur staat een evo 1 (import uit zwitserland) motorisch en onderstel goede staat maar wat roest en carrosserieprullen aan en geen originele velgen en witte pinkers.

Volledig in orde met garantie vraagt hij 17.000
                                  Zo meepakken, wel met keuring 13.500

150.000km
                                  witte pinkers is 50€, originele velgen met nieuwe banden = ca 800 à 1000€. Dan nog eens 1000€ carosseriewerk (of max 2500, dan is ie volledig herlakt), en heb je dus 15.500€ een goede EVOI.

Hoeveel km's? niet zooooo'n zotte prijs, EVO1's stijgen ook al goed, al vond je er 2 jaar terug wel meer voor -15000€...

Comment

witte pinkers is 50€, originele velgen met nieuwe banden = ca 800 à 1000€. Dan nog eens 1000€ carosseriewerk (of max 2500, dan is ie volledig herlakt), en heb je dus 15.500€ een goede EVOI.

Hoeveel km's? niet zooooo'n zotte prijs, EVO1's stijgen ook al goed, al vond je er 2 jaar terug wel meer voor -15000€...
                                    Nja meerprijs voor hetgene een evo I meer is, is me wat te groot. En wat de prijs binnen x aantal jaar is maakt ook niet zo veel uit ben ni van zin om zoiets snel te verkopen...

Comment

Nja meerprijs voor hetgene een evo I meer is, is me wat te groot. En wat de prijs binnen x aantal jaar is maakt ook niet zo veel uit ben ni van zin om zoiets snel te verkopen...
                                      True. Al is een EVO1 héél vet.... tijdens het rijden zal je het niet merken. 't is puur voor de bodykit en de zeldzaamheid, als verzamelaar met veel poen zit dat anders, maar in uw geval zou ik ook niet zoveel opleggen...

Maar ik vroeg het dan ook niet voor u, wel voor die kerel met die 2.3-16 waar ge een tijdje terug eens naar zijt gaan zien, die wil eigenlijk een EVO1 en een EVO2

Comment

True. Al is een EVO1 héél vet.... tijdens het rijden zal je het niet merken. 't is puur voor de bodykit en de zeldzaamheid, als verzamelaar met veel poen zit dat anders, maar in uw geval zou ik ook niet zoveel opleggen...

Maar ik vroeg het dan ook niet voor u, wel voor die kerel met die 2.3-16 waar ge een tijdje terug eens naar zijt gaan zien, die wil eigenlijk een EVO1 en een EVO2
                                        EVO I ook nog Een EVO 2 wist ik.

Spijtig dat zijn prijs zo hoog is voor die 2.3-16. Staat nog altijd op nr 1 van al diegene die ik gezien heb. Enkel spijtig van de twijfelachtige km's: missende onderhoudsboekjes van voor 80000km, geprutst aan dashboard. Dat laatste kan wel iets met het tjoenerverleden te maken hebben.

Comment

EVO I ook nog Een EVO 2 wist ik.

Spijtig dat zijn prijs zo hoog is voor die 2.3-16. Staat nog altijd op nr 1 van al diegene die ik gezien heb. Enkel spijtig van de twijfelachtige km's: missende onderhoudsboekjes van voor 80000km, geprutst aan dashboard. Dat laatste kan wel iets met het tjoenerverleden te maken hebben.
                                          tsja... komt dus eigenlijk overeen met wat ik u op voorhand gezegd heb: vroegere 'tuningbak' in (zeer) goede staat gebracht, en is nu ook een heel goede 2.3-16... maar duur.

En wat ik heb gehoord wou hij een collectie aanleggen ja. 2.3-16 2.5-16 EVO1 en EVO2. Ik steun hem daar in

Comment

Working...
                                          X