Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmiddag een Benz mogen "losrijden" na een winter stilstand.

Eerste keer dat ik zelf met zo eentje mocht rijden.

Het vermogen van 105pk is voldoende voor de koets van 1100kg om met het verkeer mee te kunnen, maar blitsprestaties moet je niet verwachten. Het is volgens mij ongeveer even snel als onze oude Espace (hoewel ik bijlange niet alles eruit gehaald heb natuurlijk, moest hem gewoon even inrijden). Heb een 50-tal kilometer gereden (de corsendonck-fietsroute).

Absoluut een genot om mee te rijden deze wagen!

Ik ben er niet echt een fan van (voor dat geld zou ik een Pagoda en iets anders kopen eerlijk gezegd) maar ik moet toegeven dat het beter rijdt dan een Pagoda 280SL. Allé, niet echt van rijden zelf, daar zit niet zoveel verschil op, maar de beleving tijdens het rijden is intenser om het zo te zeggen.
    Maar het verschil met de 300SL is gigantisch groot echter (logisch ook). Die blijft gewoon een klasse op zichzelf (ook qua prijs spijtig genoeg)

Tegenover zijn (min of meer) concurrenten die ik al heb mogen rijden zou ik hem als volgt rangschikken (op basis van rijsensaties, "ik wil"-gehalte en styling):

1. Austin Healey 3000
    2. Mercedes-Benz 190SL
    3. Fiat Dino Spider 2.4
    4. Mercedes-Benz 280SL (W113)

@RRD: Zie nu wat je mist als je je telefoon niet opneemt

Comment

• AH 3000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        1. Austin Healey 3000
        2. Mercedes-Benz 190SL
        3. Fiat Dino Spider 2.4
        4. Mercedes-Benz 280SL (W113)
        Damn, I'm jealous .... Mooie lijst!
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

Verdorie, dan had ik vorig jaar ofzo een EVO II moeten kopen voor een goeie 30.000 euro en nu verkopen
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Comment

• Is dat nu verkrijgbaar geweest? Een 722 cabrio?

Als je de nummerplaat mag geloven wel.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Verdorie, dan had ik vorig jaar ofzo een EVO II moeten kopen voor een goeie 30.000 euro en nu verkopen
                hehehe.... een EVOII met die km'stand had je vorig jaar ook niet voor 30k hoor

In NL stond er eentje te koop, nieuw. vraagprijs 60 à 70.000€ meen ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  hehehe.... een EVOII met die km'stand had je vorig jaar ook niet voor 30k hoor

In NL stond er eentje te koop, nieuw. vraagprijs 60 à 70.000€ meen ik?
                  Ja.

78.000€ ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Is dat nu verkrijgbaar geweest? Een 722 cabrio?

Als je de nummerplaat mag geloven wel.
                    Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                      16v roadtrip tijdens weekend van 1 mei. Nederland - Duitsland - Frankrijk
                      Lijstje groeit, in Frankrijk zijn er nog wel wat te vinden. 11 16v's op de to visit lijst in la france...

Comment

• fijn zo

Comment

Lijstje groeit, in Frankrijk zijn er nog wel wat te vinden. 11 16v's op de to visit lijst in la france...
                          dat wordt leuk

Over 2 dagen doen dus...?

en heb je ze ook al allemaal gecontacteerd? Niet zo evident dat die 11 verkopers kunnen op dezelfde dag

Comment

• Wat maakt dat uit of dat op 1 dag is.

Leasekrel!!!!

Comment

Wat maakt dat uit of dat op 1 dag is.

Leasekrel!!!!

Internationale tankkaart? Anders moet je 't gaan berekenen: altijd zorgen dat je genoeg diesel over hebt om even in België te komen tanken en dan doorrijden.

Comment

Wat maakt dat uit of dat op 1 dag is.

Leasekrel!!!!

11 auto's verspreid in een land waar je van de ene uiterste hoek naar de andere zo'n 1500km moet rijden, en pak dan nog eens ca. 1u per auto, met een dag van ca. 14u (ik denk dat de meeste verkopers niet zo graag 's nachts afspreken).... als jij die alle 11 op één dag tijd gedaan krijgt, proficiat

Tenzij Jerred een heli heeft als nieuw leasekrel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Internationale tankkaart? Anders moet je 't gaan berekenen: altijd zorgen dat je genoeg diesel over hebt om even in België te komen tanken en dan doorrijden.
                                  tankkaart is geen probleem geloof ik....

Comment

11 auto's verspreid in een land waar je van de ene uiterste hoek naar de andere zo'n 1500km moet rijden, en pak dan nog eens ca. 1u per auto, met een dag van ca. 14u (ik denk dat de meeste verkopers niet zo graag 's nachts afspreken).... als jij die alle 11 op één dag tijd gedaan krijgt, proficiat

Tenzij Jerred een heli heeft als nieuw leasekrel?
                                    Dat bedoel ik net!

Dankzij de tankkaart (en het feit dat Jerred graag met de auto rijdt) maakt het niet uit of dat op 1 dag of op 11 dagen is.

Comment

dat wordt leuk

Over 2 dagen doen dus...?

en heb je ze ook al allemaal gecontacteerd? Niet zo evident dat die 11 verkopers kunnen op dezelfde dag
                                      Nope nog niet allemaal gecontacteerd. Nog een aantal weken tijd he. Moet lijstje van nederland en duitsland nog maken... Dan wss wat selecteren via communicatie met verkoper en dan trip uitstippelen.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Dat bedoel ik net!

Dankzij de tankkaart (en het feit dat Jerred graag met de auto rijdt) maakt het niet uit of dat op 1 dag of op 11 dagen is.
                                      Idd maakt niet uit op hoeveel dagen. Maar 11 dagen is er wel wa over. Zo graag bol ik ook ni rond. (toch ni met de huidige leasekrel)

Anders altijd opereren van basisstation in vogezen

Comment

Nope nog niet allemaal gecontacteerd. Nog een aantal weken tijd he. Moet lijstje van nederland en duitsland nog maken... Dan wss wat selecteren via communicatie met verkoper en dan trip uitstippelen.

Idd maakt niet uit op hoeveel dagen. Maar 11 dagen is er wel wa over. Zo graag bol ik ook ni rond. (toch ni met de huidige leasekrel)

Anders altijd opereren van basisstation in vogezen

neen, da's een mogelijkheid....! dan moet ik daar wel op tijd voor vragen

Comment

Working...
                                        X