Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn nog altijd een lelijk geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn nog altijd een lelijk geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenafwachten voor een oordeel te vellen.... is een volledig nieuw blok hé
Ze kunnen hem enkel meer gedempt laten klinken vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenDe knapste (en duurste) blijft toch de 540k (roadster)
Dit of een W198? zou ik eens hard over moeten denken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenfack
Dit of een W198? zou ik eens hard over moeten denken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTrue, maar het blijft een 4 cilinder
Ze kunnen hem enkel meer gedempt laten klinken vrees ik...
Maar feit, de eerste 4-cilinder diesel waarvan je kan zeggen dat ie goed klinkt, die moeten ze nog uitvinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor het geld van zo eentje zet je 8 of 9 300SL's naast elkaar
dan zal ik me maar content stellen met een 300SL vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbmw 320d is ook maar een 4-cilinder, die wel beter klinkt dan die van Benz.
Maar feit, de eerste 4-cilinder diesel waarvan je kan zeggen dat ie goed klinkt, die moeten ze nog uitvinden.
Een 120d préfacelift klinkt ook als een tractor met een echte dieselratel erin, dat heeft Benz wel niet
Erg veel hangt af van de isolatie blijkbaar, die C testwagen had ook een veel rauwer en lelijker geluid dan de E...en dat is een nieuwer/verbeterd blok
Al blijf ik er bij, een A200 CDI klinkt in 2de en 3de versnelling erg goed voor een 4 cilinder diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten.... die ook al niet van de goedkoopste is....
dan zal ik me maar content stellen met een 300SL vrees ikZoals we al hadden voorspeld is gisteren het wagenpark van Bernie onder de hamer gegaan. De auto die het meeste opleverde was uiteraard de Mercedes 540K Special Roadster, deze wisselde voor £3.967.125 van eigenaar (€5,7 miljoen). Het bieden op de auto duurde zo’n 15 minuten… De Mercedes 540K was het hoogtepunt van het bedrijf, voordat […]
300SL roadster will do
En een 600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten220 die te koop stond voor 90duizend dacht ik
post liever je foto's van die W123.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenDe knapste (en duurste) blijft toch de 540k (roadster)
man man man man man man man
Comment
-
Vorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.
Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.
Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.
Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
Comment
-
Ik neem aan van wel... de classics van de nieuwe reeks zijn toch een stuk minder pover uitgerust overigens dan de vorige generatie. Goed, het is nog steeds geen avantgarde maar het wordt steeds beter tenminste.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNieuw model?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment