Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      En nog altijd een lelijk geluid
      afwachten voor een oordeel te vellen.... is een volledig nieuw blok hé

Comment

En nog altijd een lelijk geluid
        4 cilinder diesel hè. Maar ik vind vooral de naam van de motoruitvoering leuk, doet terug denken aan de 250(T)D. Zal een zware concurrent worden voor de BMW x23d's...

Comment

• De knapste (en duurste) blijft toch de 540k (roadster)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            afwachten voor een oordeel te vellen.... is een volledig nieuw blok hé
            True, maar het blijft een 4 cilinder

Ze kunnen hem enkel meer gedempt laten klinken vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
              De knapste (en duurste) blijft toch de 540k (roadster)

fack

Dit of een W198? zou ik eens hard over moeten denken....

Comment

• Special Roadster

Comment

fack

Dit of een W198? zou ik eens hard over moeten denken....
                  Voor het geld van zo eentje zet je 8 of 9 300SL's naast elkaar

Comment

True, maar het blijft een 4 cilinder

Ze kunnen hem enkel meer gedempt laten klinken vrees ik...
                    bmw 320d is ook maar een 4-cilinder, die wel beter klinkt dan die van Benz.

Maar feit, de eerste 4-cilinder diesel waarvan je kan zeggen dat ie goed klinkt, die moeten ze nog uitvinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Voor het geld van zo eentje zet je 8 of 9 300SL's naast elkaar
                      .... die ook al niet van de goedkoopste is....

dan zal ik me maar content stellen met een 300SL vrees ik

Comment

bmw 320d is ook maar een 4-cilinder, die wel beter klinkt dan die van Benz.

Maar feit, de eerste 4-cilinder diesel waarvan je kan zeggen dat ie goed klinkt, die moeten ze nog uitvinden.
                        Beter klinken niet, gewoon stiller.
                        Een 120d préfacelift klinkt ook als een tractor met een echte dieselratel erin, dat heeft Benz wel niet
                        Erg veel hangt af van de isolatie blijkbaar, die C testwagen had ook een veel rauwer en lelijker geluid dan de E...en dat is een nieuwer/verbeterd blok

Al blijf ik er bij, een A200 CDI klinkt in 2de en 3de versnelling erg goed voor een 4 cilinder diesel

Comment

.... die ook al niet van de goedkoopste is....

dan zal ik me maar content stellen met een 300SL vrees ik
                          Zoals we al hadden voorspeld is gisteren het wagenpark van Bernie onder de hamer gegaan. De auto die het meeste opleverde was uiteraard de Mercedes 540K Special Roadster, deze wisselde voor £3.967.125 van eigenaar (€5,7 miljoen). Het bieden op de auto duurde zo’n 15 minuten… De Mercedes 540K was het hoogtepunt van het bedrijf, voordat […]

300SL roadster will do

En een 600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            220 die te koop stond voor 90duizend dacht ik

post liever je foto's van die W123.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                              De knapste (en duurste) blijft toch de 540k (roadster)

man man man man man man man

Comment

• Vorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.

Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Vorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.

Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
                                  Zeker en vast! Beetje spijtig dat het een classic is maar als je van een E komt ligt de C veel beter voor de hand dan de B...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Vorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.

Nieuw model?

Comment

• Ik neem aan van wel... de classics van de nieuwe reeks zijn toch een stuk minder pover uitgerust overigens dan de vorige generatie. Goed, het is nog steeds geen avantgarde maar het wordt steeds beter tenminste.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Nieuw model?
                                        Ja, het is een nieuw model. De wagen was voorradig bij Hermans te Hasselt. Het is een zilvergrijze met 16" zevenspaaks alu velgen, APS50, automatische versnellingsbak, lederen stuur, en nog wat rommel. Zeker geen kaal uitgeruste wagen. Ook vind ik het pianozwart wel knap in de classic. In een M3 moet ja daar fortuinen voor bijbetalen...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En zo'n 200CDI zal wel vlotter zijn dan de oude 220CDI, mooi meegenomen
                                          Pianolak past idd beter in het interieur dan het vreselijk goedkope hout (zeker bij een zwart interieur)

Comment

Working...
                                          X