Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Vorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.

Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
    Zeker een goede keuze om de C boven de B te prefereren als je al vertrouwd bent met de ster.
    Vriend van mijn ouders had zich een 2 tal jaar geleden ook een B gekocht (200CDI, Avantgarde, Sportpakket, ...) heeft hem na een jaar buitengestoken voor een nieuwe C (200 Kompressor, Avantgarde, Comand, ILS, ...) en is zeer te spreken over zijn keuze. Het fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.

Comment

• Staat precies in een goede buurt.

Comment

• zaaaaaaalig, en die wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
          Het fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.
          Klopt, is veel te strak voor een Benz te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Haha Benzen horen te rijden als sloepen
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
              Zeker een goede keuze om de C boven de B te prefereren als je al vertrouwd bent met de ster.
              Vriend van mijn ouders had zich een 2 tal jaar geleden ook een B gekocht (200CDI, Avantgarde, Sportpakket, ...) heeft hem na een jaar buitengestoken voor een nieuwe C (200 Kompressor, Avantgarde, Comand, ILS, ...) en is zeer te spreken over zijn keuze. Het fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.
              ILS heeft de nieuwe C dat ook al?
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  zaaaaaaalig, en die wielen
                  rial ?

Comment

En die trekhaak.

Comment

• en die lmc

Comment

• 64 cm langer dan normale.
                        Als het een originele is, maar motor zegt ja.

Ik zou het niet willen, ik wil 280CE of Te, maar geen diesel

Comment

wjelen zijn ooor homos

dag stevie

Comment

• gisteravond reed ik even achter een nieuwe C320 CDI, gaat best wel goed vooruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Bwoh, de 2 wagens ervoor waren telkens CLK's in Avantgarde-uitvoering, dus zo bootachtig is dat ook weer niet.
                              Het was vooral de ruime draaicirkel en de zitpositie die hem stoorden. Waarschijnlijk ook de overgang van 200 Kompressor naar 200CDI die hem niet goed beviel, want nu heeft hij terug een 200 Kompressor, maar daar heeft hij nooit over gesproken.

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              ILS heeft de nieuwe C dat ook al?
                              Ja, check de carconfigurator maar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                wjelen zijn ooor homos

dag stevie

carliejo'tje, je kent er niets van

Comment

• Die zijn gewoon lelijk.

Die barock-velgen zijn véél beter.

Comment

• vind jij.

Comment

• Ja.

Ik heb smaak

Comment