Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hi Matteus,I'm new here, how's it going?"Buddhism has the characteristics of what would be expected in a cosmic religion for the future: it transcends a personal God, avoids dogmas and theology; it covers both the natural & spiritual, and it is based on a religious sense aspiring from the experience of all things as a meaningful unity" - Albert Einstein---Jeannettehttp://jeannette.i8.com
Maar het is de enige goede basis die ik sindsdien ben tegengekomen. Al de anderen hebben ofwel het interieur niet, ofwel de kofferspoiler niet, ofwel de motor niet,...
Ooit vind ik er zo nog wel eentje die ik dan kan gebruiken totdat de 190E er is
En toch heb ik nog altijd geen andere reden gevonden waarom ik hem zou kopen buiten "Het is een AMG"
Plus: naft is duur
Zoiets moet je kopen als hobby om te genieten. Dat mag niets zijn waar je elke dag mee rijdt want dan ga je veel te snel de waardering ervoor verliezen (en hobby's mogen geld kosten).
Comment