Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    geld, geen fortuin
    Het is gewoon hoe je het bekijkt. Er zijn er genoeg die pas gaan werken en zich al dadelijk een nieuwe wagen kopen terwijl je dan veel beter 2 2dehands koopt voor datzelfde bedrag waarvan 1 wagen dan dient voor het woon-werk verkeer en een andere wagen als speeltje en dan is die 7 of 8k voor het speeltje niet zoveel geld (als dat echt je goesting is).

Als student ligt dat natuurlijk iets moeilijker en zeker als je je dan nog bezighoudt om van een verloren zaak toch nog iets deftig te maken.

*Loopt matteus achterna naar het mini 1000 k9 topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Zoiets moet je kopen als hobby om te genieten. Dat mag niets zijn waar je elke dag mee rijdt want dan ga je veel te snel de waardering ervoor verliezen (en hobby's mogen geld kosten).
      Ik weet het, maar én een AMG én een mini hebben is niets voor mij.

En ik weet toch van mezelf dat wanneer ik een Toyota Starslet zou hebben ofzo dat ik met die AMG het merendeel van de kilometers zou afleggen.

Dat is een van de grootste bezwaren die ik zou hebben tegen een 190 Evo II.
      Daarnaast zou ik gewoon een ding hebben dat mij van A naar B brengt rond de kerktoren, alla Starslet of Micra ofzo, lekker budget. Meestal rij ik toch maar tussen Turnhout en Beerse rond (straal van 15-20km rond thuis)

Maar als ik dan naar A'pen, Eindhoven of Brussel ofzo moet kan ik niet met de EVO/AMG wegens vandalisme en diefstal enzo, maar met een Starslet kom ik daar geradbraakt aan.

En als je dan bvb uiteten gaat, of je moet naar een bruiloft of een of andere begrafenis ofzo, dan kan je eigenlijk ook niet aankomen in die Starslet, maar ook niet in een 190 EvoII. En daarvoor is een 124 AMG dan wel beter natuurlijk, kan je gewoon tussen de Taxi's op de parking gaan staan en niemand die het ziet.

3e optie is een W123 280TE op LPG, maar daar zit ik een beetje met de beperkte autonomie op 1 tank. Het ding zuipt 20liter ofzo, en ik heb een tank van 36 liter (reservewielplaats). Nuja, 200km moet mij wel redelijk ver brengen, maar een tripje naar de kust ofzo moet ik dan telkens tanken als ik vertrek, daar nog een keertje tanken en als ik terugben ook nog eens. En dan heb ik geen AMG, zo een TE kost ook genoeg in aankoop

Comment

geld, geen fortuin

Dat ding gaat mij op 3 jaar mss 3000€ gekost hebben.

Duur is dat niet echt dus he...
        Hockey kost heel wat meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Ik ga hem hier nog eens zetten, die foto in het andere topic werkt al niet meer....

G 2009

Godverdomme benz, blijf nu eens met je poten van die radiatorroosters!!!

Comment

• Naar een trouw gaan met een 190 EVOII... ik vind het vet

Comment

Naar een trouw gaan met een 190 EVOII... ik vind het vet
              Er zijn maar enkele plaatsen waar een 190 EVOII goed staat.

Op een parking van een restaurant of feestzaal hoort daar dus niet bij.

Tenzij dat restaurant langs een circuit of alpenpas ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                Godverdomme benz, blijf nu eens met je poten van die radiatorroosters!!!

echt abnormaal hé.

precies een ssangyong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Ik weet het, maar én een AMG én een mini hebben is niets voor mij.

En ik weet toch van mezelf dat wanneer ik een Toyota Starslet zou hebben ofzo dat ik met die AMG het merendeel van de kilometers zou afleggen.

Dat is een van de grootste bezwaren die ik zou hebben tegen een 190 Evo II.
                  Daarnaast zou ik gewoon een ding hebben dat mij van A naar B brengt rond de kerktoren, alla Starslet of Micra ofzo, lekker budget. Meestal rij ik toch maar tussen Turnhout en Beerse rond (straal van 15-20km rond thuis)

Maar als ik dan naar A'pen, Eindhoven of Brussel ofzo moet kan ik niet met de EVO/AMG wegens vandalisme en diefstal enzo, maar met een Starslet kom ik daar geradbraakt aan.

En als je dan bvb uiteten gaat, of je moet naar een bruiloft of een of andere begrafenis ofzo, dan kan je eigenlijk ook niet aankomen in die Starslet, maar ook niet in een 190 EvoII. En daarvoor is een 124 AMG dan wel beter natuurlijk, kan je gewoon tussen de Taxi's op de parking gaan staan en niemand die het ziet.

3e optie is een W123 280TE op LPG, maar daar zit ik een beetje met de beperkte autonomie op 1 tank. Het ding zuipt 20liter ofzo, en ik heb een tank van 36 liter (reservewielplaats). Nuja, 200km moet mij wel redelijk ver brengen, maar een tripje naar de kust ofzo moet ik dan telkens tanken als ik vertrek, daar nog een keertje tanken en als ik terugben ook nog eens. En dan heb ik geen AMG, zo een TE kost ook genoeg in aankoop
                  Maar daar zit het hem juist, je moet keuzes maken en die wil men soms niet maken (of men maakt zichzelf iets wijs dat men die keuze niet kan maken). Waarom geen 190 2.3(of5) of evoII of een AMG en een gewone 190D of een 200D. Deze zijn zeker genoeg voor rond de kerkentoren (verbruiken weinig, kosten relatief weinig) maar ze geven ook nog het voldoende comfort voor een langere rit (alleen het vermogen is dan de toegeving die je moet doen).

En met je speeltje moet je nooit aankomen op een openbare parking want dan kan je er blijven langst camperen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    echt abnormaal hé.

precies een ssangyong
                    haha!

een ssangyong heeft tenminste nog een echte benz grille

vreemd hoe die 2 merken steeds dichter en dichter bij elkaar komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      precies een ssangyong
                      een rx270cdi

Comment

haha!
                        thx jean, das wak wou zeggen

Comment

• om dat monster goed te maken

Comment

• wat een jeep.

Comment

• een brit met flappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Maar daar zit het hem juist, je moet keuzes maken en die wil men soms niet maken (of men maakt zichzelf iets wijs dat men die keuze niet kan maken). Waarom geen 190 2.3(of5) of evoII of een AMG en een gewone 190D of een 200D. Deze zijn zeker genoeg voor rond de kerkentoren (verbruiken weinig, kosten relatief weinig) maar ze geven ook nog het voldoende comfort voor een langere rit (alleen het vermogen is dan de toegeving die je moet doen).

En met je speeltje moet je nooit aankomen op een openbare parking want dan kan je er blijven langst camperen.
                                een 190 2.5-16 niet-evo zou zowieso een daily zijn, das geen auto om af en toe buiten te halen.

en een 190D of 200D zijn te traag.

Ik zou dan minstens een 190D 2.5 Turbodiesel of 300TDT willen, maar die zijn te duur in taks.
                                Een starslet kan je op de kop tikken voor 500€ dus maakt dat niet uit wat dat voor iets is en of dat heel blijft. Maar een 190D kost al evenveel als die AMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  een rx270cdi
                                  is dat trouwens geen oude benz diesel??

Comment

Er zijn maar enkele plaatsen waar een 190 EVOII goed staat.

Op een parking van een restaurant of feestzaal hoort daar dus niet bij.

Tenzij dat restaurant langs een circuit of alpenpas ligt
                                    bullshit.

Comment

is dat trouwens geen oude benz diesel??
                                      wat denk je van de ... 270cdi?

Comment

• neen, ze zeiden dat
                                        maar de boring en slagen verschillen

Comment

een 190 2.5-16 niet-evo zou zowieso een daily zijn, das geen auto om af en toe buiten te halen.

en een 190D of 200D zijn te traag.

Ik zou dan minstens een 190D 2.5 Turbodiesel of 300TDT willen, maar die zijn te duur in taks.
                                          Een starslet kan je op de kop tikken voor 500€ dus maakt dat niet uit wat dat voor iets is en of dat heel blijft. Maar een 190D kost al evenveel als die AMG
                                          en zo blijf je twijfelen en eindig je met een mini

Comment

Working...
                                          X