Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Jij snapt het niet.

Tzijn beide wagens bedoeld voor circuit ipv openbare weg.

Das zoals je met een W221 S65 AMG aan de Belcar zou gaan meedoen, dat past ook niet
    sorry, maar een EVOII is iets anders dan een GT3RS hoor.

Comment

Jij snapt het niet.

Tzijn beide wagens bedoeld voor circuit ipv openbare weg.

Das zoals je met een W221 S65 AMG aan de Belcar zou gaan meedoen, dat past ook niet
      kan je anders es een lijstje maken met al jouw eisen waaraan een wagen moet voldoen??

het interesseert me...

echt waar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        wat heeft dat er mee te maken?
        Ik zeg toch ook niet van carlo, een Mini is het einde?

Kom je een beetje zonder argumenten te zitten?
        Jij zegt dat ik foute gedachtengang/smaak heb.

Ik zeg gewoon dat jij absoluut niet in de positie bent om je daarover uit te spreken

Comment

Op een trouw/receptie moet je een beetje toonbaar aankomen, en niet met de eerste de beste tjoeningkar (want zo ziet dat ding er nu eenmaal uit)
          aaah voila, en nu zijn we terug op het struikelblok van die AMG indertijd

KENNERS zeggen van damn, klassekar. De modale mens (je vriendjes/vriendinnetjes) zeggen van bah wat een tjoeningding.

aan welke mening hecht jij belang?
          jammer genoeg het tweede zo blijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
            kan je anders es een lijstje maken met al jouw eisen waaraan een wagen moet voldoen??

het interesseert me...

echt waar!
            zoiets?

Comment

Jij zegt dat ik foute gedachtengang/smaak heb.

Ik zeg gewoon dat jij absoluut niet in de positie bent om je daarover uit te spreken
              ik ben geen rechter die oordelen velt é, ik geef enkel m'n mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Een 190E dan. Mijne rooie (1.8, 105.000 km) had ik gekocht voor 300 euro (voor 500 euro was hem rijklaar).

En het is dat dat ik bedoel die toegevingen doen. Een 190D of 200D is idd traag maar het is geen probleem voor rond de kerketoren en die keer dat je die lange ritten dan moet doen is het ook nog leefbaar. Die starlet zal niet meer Pk hebben, het is alleen een stukje geven om een stukje te krijgen maar dat geven is de dag van vandaag zo verdomd moeilijk
                Je blifjt zitten met de 1.8 taks he.
                een W123 230E zie ik dan nog meer zitten wegens de lage taks

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                sorry, maar een EVOII is iets anders dan een GT3RS hoor.
                Beide extreme versies van een mainstream model, bedoeld om op circuit ingezet te worden

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten

het interesseert me...

echt waar!
                Dat hangt af van het budget.
                Voor minder dan 500€ en een max slagvolume van 1500cc koop ik alles wat mij een jaar verderbrengt, omdat dat dan toch geen drol kost

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                aaah voila, en nu zijn we terug op het struikelblok van die AMG indertijd

KENNERS zeggen van damn, klassekar. De modale mens (je vriendjes/vriendinnetjes) zeggen van bah wat een tjoeningding.

aan welke mening hecht jij belang?
                jammer genoeg het tweede zo blijkt.
                Ja, want het is met die modale mens dat ik dagelijks optrek. Zo een tjoenerkar koop ik wel voor erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  ik ben geen rechter die oordelen velt é, ik geef enkel m'n mening
                  Ik ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Prachtig! Is er eigenlijk een grote vraag naar die dingen?

Comment

• leuk, zo'n benz lovers feesje ondereen

Comment

Voor minder dan 500€ en een max slagvolume van 1500cc koop ik alles wat mij een jaar verderbrengt, omdat dat dan toch geen drol kost

voor erbij.
                        ²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                          Prachtig! Is er eigenlijk een grote vraag naar die dingen?
                          In smaakloze gebieden zoals het midden-oosten en de states volgens mij wel

Comment

een W123 230E zie ik dan nog meer zitten wegens de lage taks

ja, een oldtimer kost geen fuck aan tax, dus tik ergens een of andere deftige roestbak a la 123 of bar8 op de kop, evt. wat aan knutselen, inschrijven, en cheapo cruisen!

- vet (mercedes)
                            - cool (oldtimer)
                            - schoon en degelijk (123/ bar
                            - cheapo tax (29euro)
                            - weinig verzekering
                            - comfortabel genoeg voor langere afstanden
                            - als het geen 200D/240D is, nog best vooruit te branden.

en dan zo'n vette AMG in de garage voor in de weekends ofzo.

opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              ja, een oldtimer kost geen fuck aan tax, dus tik ergens een of andere deftige roestbak a la 123 of bar8 op de kop, evt. wat aan knutselen, inschrijven, en cheapo cruisen!

- vet (mercedes)
                              - cool (oldtimer)
                              - schoon en degelijk (123/ bar
                              - cheapo tax (29euro)
                              - weinig verzekering
                              - comfortabel genoeg voor langere afstanden
                              - als het geen 200D/240D is, nog best vooruit te branden.

en dan zo'n vette AMG in de garage voor in de weekends ofzo.

opgelost.
                              Volgend probleem: Ik kan niet (betalen om te) rijden met een wagen waar roest opstaat.

Ik heb een 280E /8 op het oog, maar ik vrees dat die deze zomer gesloopt gaat worden ipv verkocht. Plus die dingen zijn ook nog 3-4k waard, en mijn budget is volgens mij niet hoog genoeg voor zoiets én een AMG.

Comment

Volgend probleem: Ik kan niet (betalen om te) rijden met een wagen waar roest opstaat.

Ik heb een 280E /8 op het oog, maar ik vrees dat die deze zomer gesloopt gaat worden ipv verkocht. Plus die dingen zijn ook nog 3-4k waard, en mijn budget is volgens mij niet hoog genoeg voor zoiets én een AMG.
                                Ohja, en eigenlijk vind ik een /8 lelijk

Liever w123

Comment

• een bar 8 280 met dubbele bumpers is 1

Comment

• ik ga zo dadelijk een muziekje zoeken die bij een /8 past

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      een bar 8 280 met dubbele bumpers is 1

Ik verkies het front van de 123
                                      Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Nuja, 6-in-lijn met dubbele, bovenliggende nokkenas en 177pk doet genoeg om het front van de /8 te vergeten

Comment

doe die roest dan weg??

Comment

Working...
                                          X