Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
    gaat die standaard dan nog vooruit?

    meer dan 2 ton en permanente 4*4... toch wel wat onderbemeten lijkt me, in dat geval zou ik ook wel zo'n vitaminekuur overwegen...

    haha kerel.


    Onze 350 heeft 136pk voor 2,3 ton, en ik vind dat dat spel toch aanvaardbaar vooruit komt hoor. Het is geen racemachien, maar meer dan genoeg om vlot mee te kunnen in het verkeer hoor.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      haha kerel.


      Onze 350 heeft 136pk voor 2,3 ton, en ik vind dat dat spel toch aanvaardbaar vooruit komt hoor. Het is geen racemachien, maar meer dan genoeg om vlot mee te kunnen in het verkeer hoor.
      ik heb daar absoluut geen idee van, maar aangezien jullie zo liggen kassen op die 60 pk's van de punto dacht ik... nu gaat ge mij niet wijsmaken dat ze DAT dan weer aanvaardbaar vinden

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        exit plan sixpack dus?

        huh, why?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
          ik heb daar absoluut geen idee van, maar aangezien jullie zo liggen kassen op die 60 pk's van de punto dacht ik... nu gaat ge mij niet wijsmaken dat ze DAT dan weer aanvaardbaar vinden
          t'is maar wat je verwacht van een bepaald type auto natuurlijk

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            huh, why?
            ah ok, dacht dat je bedoelde dat je fulltime met de blauwe ging blijven rijden, en dan binnenkort als speeltje die AMG ging fixen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
              ik heb daar absoluut geen idee van, maar aangezien jullie zo liggen kassen op die 60 pk's van de punto dacht ik... nu gaat ge mij niet wijsmaken dat ze DAT dan weer aanvaardbaar vinden


              euhm, een G met een luchtweerstand van een container en 2,3 ton gewicht ga je over dezelfde kam scheren als een licht stadskarretje van 900kg?

              Het 'totaalpakket' qua rij-ervaring bevat meer dan enkel het motorvermogen of hoe snel een auto wel niet optrekt tot de 100 hoor.


              Zoals gezegd dus: Zo'n G met 136pk komt ruimschoots voldoende vooruit. Dus een 270 zal dat standaard ook wel doen.



              En wij kakken gewoon op de punto om u wat te kloten.
              En omdat die eigenlijk 180pk moet hebben maartja

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                ah ok, dacht dat je bedoelde dat je fulltime met de blauwe ging blijven rijden, en dan binnenkort als speeltje die AMG ging fixen.

                ik ga ook fulltime met de blauwe blijven rijden. Die gaat niet weg.

                Ik ga niet fulltime met zo'n BMW rijden hoor.

                Met 'vrijetijds-auto' bedoel ik gewoon dat het een kar is die je aan de kant hebt staan, waar je kan inspringen als je zin hebt, maar die eigenlijk voor je dagelijkse verplaatsingen niet geschikt is. Die bimmer dus, de 190 AMG, etc...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  euhm, een G met een luchtweerstand van een container en 2,3 ton gewicht ga je over dezelfde kam scheren als een licht stadskarretje van 900kg?

                  Het 'totaalpakket' qua rij-ervaring bevat meer dan enkel het motorvermogen of hoe snel een auto wel niet optrekt tot de 100 hoor.


                  Zoals gezegd dus: Zo'n G met 136pk komt ruimschoots voldoende vooruit. Dus een 270 zal dat standaard ook wel doen.



                  En wij kakken gewoon op de punto om u wat te kloten.
                  En omdat die eigenlijk 180pk moet hebben maartja
                  ok ok... tegen zo'n uitleg kan ik niet winnen...

                  maar traag is traag

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                    ok ok... tegen zo'n uitleg kan ik niet winnen...

                    maar traag is traag

                    14-15 seconden is niet overdreven traag voor zo'n kar vind ik. (de 350)

                    een standaard 270 doet er volgens mij iets van een 13 seconden over?



                    Daarom ook dat ik denk dat zo'n een G55 Kleemann met 650pk echt een ziek vet machien is om mee te rijden.
                    GV12 mag ook.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      14-15 seconden is niet overdreven traag voor zo'n kar vind ik. (de 350)

                      een standaard 270 doet er volgens mij iets van een 13 seconden over?



                      Daarom ook dat ik denk dat zo'n een G55 Kleemann met 650pk echt een ziek vet machien is om mee te rijden.
                      GV12 mag ook.
                      tot je een bocht tegenkomt

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                        tot je een bocht tegenkomt

                        Een G neemt best een bocht hoor.

                        Ladderchassis, LWB, en relatief weinig body-roll = vet!

                        met de onze kan ik in het nat wheelspinnen als ik hem vollebak vloer in een scherpe bocht.


                        Wat een zalige bak.

                        Comment


                        • nu ben ik helemaal verward, een jeep die bochten kan nemen...

                          normaal zwalp je toch gewoon die bocht door??

                          Comment


                          • hahaha janntje toch jij moet nog veel leren.

                            Comment


                            • oh trouwens, mijn pa is ongelooflijk tevreden over de baanvastheid, bochtenstabiliteit van de Viano.

                              LWB ruled echt zo hard.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                oh trouwens, mijn pa is ongelooflijk tevreden over de baanvastheid, bochtenstabiliteit van de Viano.

                                LWB ruled echt zo hard.

                                Pzero Nero doet ook veel natuurlijk.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  hahaha janntje toch jij moet nog veel leren.
                                  pfft...onze sprinter mobilhome is superlang... maar als mijn pa langs een rond punt moet hangt die zo scheef dat alles van de tafel vliegt

                                  Comment


                                  • kerel een mobilhome.


                                    dat is hetzelfde als rijden met een barslecht geladen extra hoge camionette.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      kerel een mobilhome.


                                      dat is hetzelfde als rijden met een barslecht geladen extra hoge camionette.
                                      je kan wel schijten op de snelweg

                                      Comment


                                      • niet op ronde punten weliswaar! of je valt van de pot

                                        Comment


                                        • stop....BB time





                                          Comment

                                          Working...
                                          X