die laatste foto straalt echt robuustheid uit!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
echt hé....
Heb ik daar last van? Neen.
Ga ik content zijn met een auto die niet 100% mijn zin is? Neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkoop gewoon een auto die goed ligt bij je kennissen.
Comment
-
Ben ik blij dat ik ze het classic deel gestopt zijn.
Stel dat wanneer je pinkers voor een W123 gaat bestellen je de keuze krijgt tussen deze of de originele
Of erger nog, gewoon deze toegestuurd krijgt
Of die uitlaat, of die raamsticker, of die matten, of die arbre magique voor aan de handremhendel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenok ok... tegen zo'n uitleg kan ik niet winnen...
maar traag is traag
En snel is zo'n G niet, dat hoeft ook niet. Gelijk matteo zegt is het wel voldoende....
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen G neemt best een bocht hoor.
Ladderchassis, LWB, en relatief weinig body-roll = vet!
met de onze kan ik in het nat wheelspinnen als ik hem vollebak vloer in een scherpe bocht.
Wat een zalige bak.
Ik wil eens een SWB rijden. Een gechipte 400 van de eerste generatie, zonder ESP. Da's een ideale driftbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
of die arbre magique voor aan de handremhendel
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Ik wil eens een SWB rijden. Een gechipte 400 van de eerste generatie, zonder ESP. Da's een ideale driftbak
Een SWB rijdt naar't schijnt een pak minder goed dan een LWB. Al was het enkel in comfort en bochtenstabiliteit.
geef mij maar LWB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zie in kallo nou steeds een korte redelijk recente rijden
tss zilver en anthraciet van kleur
Comment
Comment