Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
RRD en Carlito bak .
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenfeit, maar ik kick op volleder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Moet ik nog zeggen wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEens kijken wie het sympathiekst gevonden gaat worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten190 16V met karo
ruitjesstof in bepaalde auto's > leder > overig stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, maar er moet iets goeds te koop komen.
En er is altijd wel ''iets'' met de auto's die ik vind.
Zodra er iets 100% naar mijn goesting langs komt, sla ik toe.
Mss is dat de reden waarom hier zoveel vette bakken rondrijden, mensen kopen pas iets als ze er écht 100% achterstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkans op 100% is klein
99% will do fine, too.
Er staan auto's op inet die aan mijn eisen voldoen, maar die vallen dan weer buiten het budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtengewoon iets te veeleisend jullie...
als ik zoek naar een okkasie XJ40
dan wil ik gewoon een voor en redleijke prijs, leuke kleur en een post-ford facelift met stuur met airbag.
al de rest kan me weinig schelen
Hoe is het met die kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk wil in elke auto sowieso groot scherm GPS, schuifdak, leder en park distance control.
Schuifdak: Akkoord
Leder: Akkoord
PDC: Ik kan parkeren
Stoelverwarming: akkoord, indien het gaat om een nieuwe auto (minder dan 15 jaar oud)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZoals toen jij gewoon een goedkope trabant wou.
Hoe is het met die kar?
goedkoop.
goede staat
geen roest
in belgie
meenemen die boel!!
yep... gewoon remmen laten maken... maar moet mijn ma er nog eens achter zetten. Zit hier steeds in gent tijdens de week. En in het weekend is die gast bijna nooit thuis...
Comment
Comment