Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• begint dat met een 3?

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=29935104

Onovertroffen qua looks.

Maar het blijft een Vectra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        Bonus malus 7?

En kan jij eens zeggen (pm'en) bij welke maatschappij? M'n makelaar is er verschillende afgegaan en 910 was het goedkoopste, maar ik ga zelf nog eens verder zoeken. Als ik hoor wat een E39 M5 met een 20-jarige als hoofdbestuurder kost..... sick!
        Ethias.

BM 7 ja, vanaf augustus 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Voorlopig vind ik een 540i touring nog de leukste optie. Toch maar een automaat overwegen dan?
          In zo een kar zou ik zowieso een automaat steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            In zo een kar zou ik zowieso een automaat steken
            Maakt de ombouw naar een M5 veel moeilijker, zo niet onhaalbaar.

Comment

• Volvo R break AWD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                nah, weg sportiviteit dan
                heb zelf al wat met een E39 523i touring automaat gereden, best wel een aangename automaat hoor. Volgens mij ligt dat Tim wel, ik vind hem eigenlijk een echt automaatrijderstype

Comment

begint dat met een 3?
                  begint wat met een 3?

Comment

heb zelf al wat met een E39 523i touring automaat gereden, best wel een aangename automaat hoor. Volgens mij ligt dat Tim wel, ik vind hem eigenlijk een echt automaatrijderstype
                    mjuah, een 528i touring stelde me toch een beetje teleur. Vrij lome automaat gekoppeld aan... weinig koppel
                    met handbak moet dat veeel beter zijn.

Comment

Maakt de ombouw naar een M5 veel moeilijker, zo niet onhaalbaar.
                      Kerel, face it, jij doet dat toch niet

En anders is het een kleintje om een Motor + VB van een M5 te kopen ipv enkel de motor

Comment

begint wat met een 3?
                        dat bedrag voor die mfünf.

Comment

Sterker nog, ik wil eigenlijk niets anders dan automaat.

Maar een 540i lijkt me leuker met een handbak, en een E39 schakelt verdomd smooth.

Comment

Kerel, face it, jij doet dat toch niet

En anders is het een kleintje om een Motor + VB van een M5 te kopen ipv enkel de motor
                            idd, dat is iets dat je minstens zal moeten LATEN doen...

maar de droom is mooi

Comment

Sterker nog, ik wil eigenlijk niets anders dan automaat.

Maar een 540i lijkt me leuker met een handbak, en een E39 schakelt verdomd smooth.
                              BMW, Porsche en Honda hebben inderdaad goede versnellingsbakken.

Maar toch: V8+automaat is ideale combo

Comment

• in principe hoort het met automaat, maar we zijn jong en dus is zo'n V8+manuele bak best een lekkere combo

Comment

idd, dat is iets dat je minstens zal moeten LATEN doen...

maar de droom is mooi
                                  Wat heb je aan een droom als je toch weet dat het er wss niet van zal komen.

gaat ie de volgende 2 jaar in een manuele 540i rijden omdat dan die M5-motor beter past.

Sorry, maar als je toch heel die ombouw gaat doen naar M5 is een vitessenbak het minst van mijn zorgen hoor

Comment

Ethias.

BM 7 ja, vanaf augustus 6
                                    ga ik eens langsgaan dan.

Die waren voor m'n 190 ook het goedkoopste, maar deden wat moeilijk omdat ik dan minstens één andere verzekering op mijn naam daar moest hebben, anders ging die classic car formule niet. En m'n ouders wouden niet weg bij onze makelaar, en de mondeo op mijn naam zetten om de 190 toch maar als classic te kunnen verzekeren was ook wat zot.

Daarom: 190D, of desnoods golf 2 GTD kopen, die daar verzekeren.... en dan kan er wel een 2.3-16 of desnoods een M5 bij voor 200€.

Comment

• kijk, daarom wacht ik nog wat met de zoek achter een 190

een 2.0 met 118pk kost mij bij de goedkoopste maatschappij 1150 euro, en bij ethias verzekeren ze geen "jongeren" onder de 23 met een voertuig boven 80kW

Comment

in principe hoort het met automaat, maar we zijn jong en dus is zo'n V8+manuele bak best een lekkere combo
                                        Alles vanaf 3 liter atmo benzine of 2 liter turbo diesel/benzine mag bij mij aan een automaat gekoppeld worden hoor, zeker als het een wagen is die gebouwd is om te cruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                          kijk, daarom wacht ik nog wat met de zoek achter een 190

een 2.0 met 118pk kost mij bij de goedkoopste maatschappij 1150 euro, en bij ethias verzekeren ze geen "jongeren" onder de 23 met een voertuig boven 80kW
                                          het is bij sommige maatschappijen echt een ramp ja.

bij axa wordt alles boven de 66kw plots zwaar afgestraft.

Comment

Working...
                                          X