begint dat met een 3?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=29935104
Onovertroffen qua looks.
Maar het blijft een Vectra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenBonus malus 7?
En kan jij eens zeggen (pm'en) bij welke maatschappij? M'n makelaar is er verschillende afgegaan en 910 was het goedkoopste, maar ik ga zelf nog eens verder zoeken. Als ik hoor wat een E39 M5 met een 20-jarige als hoofdbestuurder kost..... sick!
BM 7 ja, vanaf augustus 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoorlopig vind ik een 540i touring nog de leukste optie. Toch maar een automaat overwegen dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn zo een kar zou ik zowieso een automaat steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennah, weg sportiviteit dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbegint dat met een 3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheb zelf al wat met een E39 523i touring automaat gereden, best wel een aangename automaat hoor. Volgens mij ligt dat Tim wel, ik vind hem eigenlijk een echt automaatrijderstype
met handbak moet dat veeel beter zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMaakt de ombouw naar een M5 veel moeilijker, zo niet onhaalbaar.
En anders is het een kleintje om een Motor + VB van een M5 te kopen ipv enkel de motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbegint wat met een 3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheb zelf al wat met een E39 523i touring automaat gereden, best wel een aangename automaat hoor. Volgens mij ligt dat Tim wel, ik vind hem eigenlijk een echt automaatrijderstype
Maar een 540i lijkt me leuker met een handbak, en een E39 schakelt verdomd smooth.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKerel, face it, jij doet dat toch niet
En anders is het een kleintje om een Motor + VB van een M5 te kopen ipv enkel de motor
maar de droom is mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSterker nog, ik wil eigenlijk niets anders dan automaat.
Maar een 540i lijkt me leuker met een handbak, en een E39 schakelt verdomd smooth.
Maar toch: V8+automaat is ideale combo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd, dat is iets dat je minstens zal moeten LATEN doen...
maar de droom is mooi
gaat ie de volgende 2 jaar in een manuele 540i rijden omdat dan die M5-motor beter past.
Sorry, maar als je toch heel die ombouw gaat doen naar M5 is een vitessenbak het minst van mijn zorgen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEthias.
BM 7 ja, vanaf augustus 6
Die waren voor m'n 190 ook het goedkoopste, maar deden wat moeilijk omdat ik dan minstens één andere verzekering op mijn naam daar moest hebben, anders ging die classic car formule niet. En m'n ouders wouden niet weg bij onze makelaar, en de mondeo op mijn naam zetten om de 190 toch maar als classic te kunnen verzekeren was ook wat zot.
Daarom: 190D, of desnoods golf 2 GTD kopen, die daar verzekeren.... en dan kan er wel een 2.3-16 of desnoods een M5 bij voor 200€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenin principe hoort het met automaat, maar we zijn jong en dus is zo'n V8+manuele bak best een lekkere combo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenkijk, daarom wacht ik nog wat met de zoek achter een 190
een 2.0 met 118pk kost mij bij de goedkoopste maatschappij 1150 euro, en bij ethias verzekeren ze geen "jongeren" onder de 23 met een voertuig boven 80kW
bij axa wordt alles boven de 66kw plots zwaar afgestraft.
Comment
Comment