Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, want dan heb je 2 dezelfde auto's, jeuj.
Koop dan een 300D als daily ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik zag juist nog een 2.5-16v acc uit 3'e filmpje staan op joetjoeb
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, want dan heb je 2 dezelfde auto's, jeuj.
Koop dan een 300D als daily ofzo.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenRobin190E ofzo?
account speciaal aangemaakt voor dat geratel van die motor toen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik denk het ook, maar het is wel meermaals nageplaatst:
prachtauto's allemaal
(of was't al vernoemd ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 202, een 210 heeft de rand hout onder de voorruit als een clk 208
prachtauto's allemaal
(of was't al vernoemd ?)
Maar deze foto's wisten we hé, het ging om die andere foto waar je enkel dat stuk middenconsole kon zien.
Comment
-
Koop dan een 300D als daily ofzo.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen die tax?
W123 = oldtimer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkm-stand?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtengeen idee zal er eens naar kijken. Niet zoveel volgens mij. Kar ziet er kraaknet uit.
423.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvoor classic car shit gedoe. En jij bent een jaar ouder ook hé.
Ik zit aan 910€ voor 129pk (wat ik zelf trouwens ook vreselijk veel geld vind, maar zonder verzekering kan ik m'n auto even goed terug verkopen).Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, bij mij is het 850 voor een 2.5-16 (zonder classic car shit of kilometerbeperking, volledig op mijn eigen naam)
250pk zou iets van een 1050€ zijn ofzo.
En 450€ voor 42 mini-pk's (wat ik dus het geld niet waard vind )
En als ik wacht tot in augustus, daalt dat allemaal nog eens.
Ik betaal voor 109pk en BM8 480euro. Heb net aangevraagd wat die BMW mij zou kosten, hoop dat het nog wat meevalt.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHij mist wel die chromé, en dat is knap op de 300TD.
omdat het een 1/2pré-pré-facelift is.
Comment
Comment