Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk betaal voor 109pk en BM8 480euro. Heb net aangevraagd wat die BMW mij zou kosten, hoop dat het nog wat meevalt.
Comment
-
onze benz
luchtvering kapot gereden...mijn pa dacht dattem niet moest remmen voor een vluchtheuvel...
en dan maar kijken... oei, das toch wel brol eigenlijkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
onze benz
luchtvering kapot gereden...mijn pa dacht dattem niet moest remmen voor een vluchtheuvel...
en dan maar kijken... oei, das toch wel brol eigenlijksigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenSorry, maar die auto's mogen ze opstoken (samen met de daders van dit onheil).
Comment
-
-
Op de bovenstaande SL van bij ons in de garage; is dit het originele stuur? Kan het me haast niet voorstellen... weet iemand hoe het stuur er destijds uitzag?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenOp de bovenstaande SL van bij ons in de garage; is dit het originele stuur? Kan het me haast niet voorstellen... weet iemand hoe het stuur er destijds uitzag?
Lijkt me meer een BMW-sportstuur ofzo
Dit is het originele stuur:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Dan ben ik liever geen echte.
Ik ga wel in de showroom van CAC Turnhout staan dan, dezelfde wagens, alleen minder van die fotografen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, dit is geen origineel MB-stuur.
Lijkt me meer een BMW-sportstuur ofzo
Dit is het originele stuur:
is het niet gewoon een brabus stuur in die van iricky?
Comment
Comment