Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
jammer dat je dat niet van de schoonheid van die velgen kan zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVan ver zijn de velgen op de S zo mis nog niet
Eindelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenje fototechnieken gaan er op vooruit!
jammer dat je dat niet van de schoonheid van die velgen kan zeggen
&
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVan ver zijn de velgen op de S zo mis nog niet
Moest ik die velgen onder mijn auto hebben zou ik (als ik ze echt niet mag verkopen uiteraard ) dat naafdekseltje meespuiten in het zwart. Volgens mij al beter dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendoor dat zwart hart kan je van ver niet zien dat dat 3-(dubbel)spaaks velgen zijn. Daarmee....
Moest ik die velgen onder mijn auto hebben zou ik (als ik ze echt niet mag verkopen uiteraard ) dat naafdekseltje meespuiten in het zwart. Volgens mij al beter dan.
Regel het Matthias
Comment
-
-
Dan zouden die velgen ook al een pak mooier uitkomen!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs dat de Eau Rouge of hoe was het ook weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenleuke marketingstunt. Beetje wat elke goed geschreven chip doet, maar dan hier me een groene titel.
anyhow, leuk!
Maar mooie marketingstunt.
Comment
Comment