Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
jammer dat je dat niet van de schoonheid van die velgen kan zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVan ver zijn de velgen op de S zo mis nog niet
Eindelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenje fototechnieken gaan er op vooruit!
jammer dat je dat niet van de schoonheid van die velgen kan zeggen
&
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVan ver zijn de velgen op de S zo mis nog niet
Moest ik die velgen onder mijn auto hebben zou ik (als ik ze echt niet mag verkopen uiteraard) dat naafdekseltje meespuiten in het zwart. Volgens mij al beter dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendoor dat zwart hart kan je van ver niet zien dat dat 3-(dubbel)spaaks velgen zijn. Daarmee....
Moest ik die velgen onder mijn auto hebben zou ik (als ik ze echt niet mag verkopen uiteraard) dat naafdekseltje meespuiten in het zwart. Volgens mij al beter dan.
Regel het Matthias
Comment
-
-
Dan zouden die velgen ook al een pak mooier uitkomen!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs dat de Eau Rouge of hoe was het ook weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenleuke marketingstunt. Beetje wat elke goed geschreven chip doet, maar dan hier me een groene titel.
anyhow, leuk!
Maar mooie marketingstunt.
Comment
Comment