Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee ben van Antwerpen-Centrum. Daar rijdt hij ook regelmatig rond. En ik kom ook wel eens bij jullie in de buurt...

Comment

• Zo zalig

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Voor hotel Arlberg in Lech

Lech en Zürs zijn 2 plaatsen waar altijd héél wat te spotten valt.

Comment

• Dik

Comment

• Er staat een SLR Roadster in de showroom hier, het ding doet me gewoon niks zoals hij daar staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Er staat een SLR Roadster in de showroom hier, het ding doet me gewoon niks zoals hij daar staat...
                Als het bij Claes in St-Truiden is, is het de roadster van Claes zelf! Hij heeft die voor hem gekocht.
                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Nice...
                  Kan het zijn dat hij dan al een gewone zilveren heeft gehad ook?
                  Zou wel beter een fatsoenlijke kleur kiezen, donkergrijs met zwarte zetels is veel te doods...

Comment

• Vet!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dit week-end zat ik bij mijn vriendin thuis, vrienden van de ouders kwamen eventjes langs. Bleek dat ze een R107 380 SL bijhadden in MINT staat... 125 000 km.

Zeer mooie auto, motorblok liep perfect, was perfect droog, niks op aan te merken...

Ik sta daarop te kwijlen en ze zeggen, wil je'm niet kopen, ik denk dat wij hem binnenkort wegdoen... geschatte prijs iets van een 8000 euro ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

magnifiek!

Comment

• Prachtig die 280SL!

Ideaal met die weertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Prachtig die 280SL!
                                    effenaf

Comment

• Bobo kom je naar de T-modell meeting?

ik hoop van wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Dit week-end zat ik bij mijn vriendin thuis, vrienden van de ouders kwamen eventjes langs. Bleek dat ze een R107 380 SL bijhadden in MINT staat... 125 000 km.

Zeer mooie auto, motorblok liep perfect, was perfect droog, niks op aan te merken...

Ik sta daarop te kwijlen en ze zeggen, wil je'm niet kopen, ik denk dat wij hem binnenkort wegdoen... geschatte prijs iets van een 8000 euro ofzo...

als jij 'm niet neemt mag je mij iets laten weten....

of was dat de motor die je niét moet hebben? Carloooo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Bobo kom je naar de T-modell meeting?

ik hoop van wel!
                                          is dat volgende week? of dit weekend al?

Comment

Working...
                                          X