Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs dat een 16v in jouw avatar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb jij zo'n auto?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb jij zo'n auto?
maar dan met witte pinkers, dus per defenitie een pak lelijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDe G staat aan de cote d'azur in panne.
kapotte boite. Weeral.
Ik vrees wel dat dat een kostelijk grapje gaat zijn. Herstellingen worden momenteel uitgevoerd in Mercedes-Benz Service Saint-tropez, klinkt niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwaarschijnlijk zou de boite toch niet kapot zijn deze keer. 't zou aan één of ander pompje liggen, of dat hopen ze toch... ze hadden al een transponder vervangen, daar lag het niet aan, nu gingen ze naar die pomp zien (wat ik verstaan heb om de tussenboite te schakelen), en voor hetzelfde geld ligt het daar nog niet aan en gaan ze daar én de boite én de tussenbak vervangen ofzo.
Ik vrees wel dat dat een kostelijk grapje gaat zijn. Herstellingen worden momenteel uitgevoerd in Mercedes-Benz Service Saint-tropez, klinkt niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs de vervanger nu al gekend?
de vraag is ook of hij nu onmiddelijk weg moet als het maar iets kleins was, maar ik vrees dat hij toch niet meer al te lang gaat mogen blijven.
Kies maar tussen een C/E Break 4-matic, een S 4-matic, GLK, GL, ML, G, X5, Allroad, .... ik denk dat hij het zelf nog niet weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenS 4matic
Voldoet op véél vlakken. Behalve kofferruimte....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenneen.
de vraag is ook of hij nu onmiddelijk weg moet als het maar iets kleins was, maar ik vrees dat hij toch niet meer al te lang gaat mogen blijven.
Kies maar tussen een C/E Break 4-matic, een S 4-matic, GLK, GL, ML, G, X5, Allroad, .... ik denk dat hij het zelf nog niet weet
Comment
-
Tot nu toe wou papie vooral hoog zitten, nu wil hij ook ecologisch gaan rijden.
Op dat vlak scoort de S goed, maar een Allroad doet nog iets beter, een X5 nog beter
227 vs 221 vs 214 g CO2
Een C320 CDI 4-matic Break zit op 205g, een E op 220.... en blijkbaar kijkt ie daar nogal hard naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGLK of ML aangezien die 4x4 blijkbaar toch belangrijk is voor uw vader
als ie wat in de sneeuw kan rijden, en een aanhangwagen in het gras omhoog kan trekken, is het ok.
veel meer moet hij niet kunnen, en dat kunnen ze allemaal mits genoeg bodemvrijheid. Dus da's wel een minpunt voor C/E/S.
Comment
Comment