ruilen bobo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenelegance
zuwiezu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenclassic dan
is trouwens een avantgarde niet op eleganceophanging te krijgen, volgens autoweek kan dat in holland
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenYup, gratis optie comfortophanging.
staat de E300 cdi bluetech trouwens ook niet op een comfortophanging ondanks dat hij standaard avantgarde is uitgerust?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichtenpfft!! elegance is voor ouwe mensen
dusja....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik koop ook nooit meer een avantgarde
veel te hard
Kan geen heel dure ingreep zijn. Achteraf verkoop je die avantgarde veren op kapaza, ben je zo kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmijn pa is 56
dusja....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk BerichtenHallo, ben hier kersvers, wil me dan ook even voorstellen, ben stefaan van deynze, mercedesliefhebber in hart en nieren, hier staan wel juweeltjes op dit forum zeg, heb foto's gezien van iemand die een 190 omgebouwd heeft tot een EVO 2 look, knap zeg
zit ook met ietsdergelijks in m'n hoofd( ben nu nog met een ander project bezig)
zou iets willen om nu en dan mee op circuit te gaan, heeft iemand daar ervaring mee ???
link?
bedoel je die zwarte 190D? (ik denk niet dat die persoon nog op het forum zit)
zowiezo is dat niét knap
EVO2 look is een beetje overkill imo, 't is gewoon bangelijk vet omdat het ook efficiënt is op een EVOII. Om dan met 70pk onder de kap rond te rijden zou ik me schamen
Comment
Comment