Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
    heb je dat hier ook?
    Stond toch vroeger in de optielijst van de E ja.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Foto van meer dan een jaar geleden hier in 't dorp.

      deftig

      Comment




      • Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten


          Perfectie!!!!, net nog andere velgen.
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
            Perfectie!!!!, net nog andere velgen.
            Dewelke dan?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Dewelke dan?
              Die met veel spaken

              Comment


              • airmatic

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  airmatic
                  dus je vindt toch nog het 'oude' comfort in de nieuwe benzen?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    heeft hier iemand een 190 omgebouwd tot een EVO2-look?

                    link?

                    bedoel je die zwarte 190D? (ik denk niet dat die persoon nog op het forum zit)

                    zowiezo is dat niét knap

                    EVO2 look is een beetje overkill imo, 't is gewoon bangelijk vet omdat het ook efficiënt is op een EVOII. Om dan met 70pk onder de kap rond te rijden zou ik me schamen
                    , idd die zwarte, wist nie dat dat een D was, ja , da's idd beschamend, nen 190 D is sowieso al beschamend, en da's ook nie de bedoeling om zo ne vloek te creëren, er moet echt wel wa pit inzitten hoor, 't is per slot van rekening om mee op circuit eens een toerke te kunnen doen, en het lichtste beestje uit de stal is nu 170 pk, het moet dus meer zijn hé

                    Comment


                    • alleen dankzij airmatic, de klootzakken en het spijt me voor dit frans

                      tis schandalig, ze kunnen het maar je moet er erg veel voor dokken
                      vroeger was't standaard

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Die met veel spaken
                        idd zoals in je schermafbeelding. Dezelfde als de C63 estate opt salon in Brussel.

                        In het zwart is hij zoveel agressiever als in het grijs.
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                          , idd die zwarte, wist nie dat dat een D was, ja , da's idd beschamend, nen 190 D is sowieso al beschamend, en da's ook nie de bedoeling om zo ne vloek te creëren, er moet echt wel wa pit inzitten hoor, 't is per slot van rekening om mee op circuit eens een toerke te kunnen doen, en het lichtste beestje uit de stal is nu 170 pk, het moet dus meer zijn hé
                          Dan moet je voor een 190E 2.3-16 of 190E 2.5-16 gaan.

                          Die kan je perfect circuit-waardig maken.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            alleen dankzij airmatic, de klootzakken en het spijt me voor dit frans

                            tis schandalig, ze kunnen het maar je moet er erg veel voor dokken
                            vroeger was't standaard
                            Een echte bobo replay .

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              idd zoals in je schermafbeelding. Dezelfde als de C63 estate opt salon in Brussel.

                              In het zwart is hij zoveel agressiever als in het grijs.
                              Velgen in avatar zijn nog iets anders.

                              2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

                              Comment


                              • die 280 van bralo was een wolk
                                niet meer en niet minder

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  alleen dankzij airmatic, de klootzakken en het spijt me voor dit frans

                                  tis schandalig, ze kunnen het maar je moet er erg veel voor dokken
                                  vroeger was't standaard
                                  Een nieuwe C Elegance is echt supercomfortabel vind ik... Té comfortabel imo.

                                  Langleve de harde ophangingen! Een auto moet botsen over de weg

                                  2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
                                    Dan moet je voor een 190E 2.3-16 of 190E 2.5-16 gaan.

                                    Die kan je perfect circuit-waardig maken.
                                    had ook al in die richting gedacht, waar zijn ophangingskit en zo te verkrijgen , had eigenlijk ook al gedacht aan een 190 2.6( die zijn in duitsland spotgoedkoop) en daar past een 300 24V in, of is hij dan te zwaar vooraan ? zijn er nog mensen die reeds zo'n dwaasheden gedaan hebben ?

                                    Comment


                                    • Onderdelen zijn onder andere hier te krijgen: http://www.190teile.de/

                                      een 300-24 zou inderdaad moeten passen, maar dan zit je misschien met het probleem dat de straatlegaalheid eraan gaat (of is het énkel voor op circuit?)

                                      Je zit wel met het extra gewicht in de neus, maar niet meer dan een standaard 2.6 normaal.

                                      Alleen staan die motoren zowieso al bekend als niet echt 100% betrouwbaar (koppakking, koeling) en in dat opzicht is de 2.3-16/2.5-16 een stuk betrouwbaarder (hoewel je die natuurlijk ook goed moet onderhouden)

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
                                        Onderdelen zijn onder andere hier te krijgen: http://www.190teile.de/

                                        een 300-24 zou inderdaad moeten passen, maar dan zit je misschien met het probleem dat de straatlegaalheid eraan gaat (of is het énkel voor op circuit?)

                                        Je zit wel met het extra gewicht in de neus, maar niet meer dan een standaard 2.6 normaal.

                                        Alleen staan die motoren zowieso al bekend als niet echt 100% betrouwbaar (koppakking, koeling) en in dat opzicht is de 2.3-16/2.5-16 een stuk betrouwbaarder (hoewel je die natuurlijk ook goed moet onderhouden)
                                        't is enkel de bedoeling om ermee op circuit te rijden, in mijn SL zit ook zo'n motor en die bewijst me nu al vele jaren trouwe dienst, heb hem wel al eens opengedaan voor een koelvloeistoflek, op 230000 km ( snelle km)
                                        zou wel een oplossing moeten vinden voor de ophanging, die moet veel stugger een 190 is nogal slapjes

                                        Comment


                                        • Een M104 in een 190E 2.6 krijgen is moeilijk. Vooral elektronica-gewijs.

                                          Je bent 100 keer gemakkelijker af als je een M103 3.0 erin steekt. Identiek dezelfde motor als de 2.6 (ook uiterlijk), maar in zo'n lichte auto maken die 28pk's wel een wereld van verschil.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X