Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenFoto van meer dan een jaar geleden hier in 't dorp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenPerfectie!!!!, net nog andere velgen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenairmatic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheeft hier iemand een 190 omgebouwd tot een EVO2-look?
link?
bedoel je die zwarte 190D? (ik denk niet dat die persoon nog op het forum zit)
zowiezo is dat niét knap
EVO2 look is een beetje overkill imo, 't is gewoon bangelijk vet omdat het ook efficiënt is op een EVOII. Om dan met 70pk onder de kap rond te rijden zou ik me schamen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDie met veel spaken
In het zwart is hij zoveel agressiever als in het grijs.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten, idd die zwarte, wist nie dat dat een D was, ja , da's idd beschamend, nen 190 D is sowieso al beschamend, en da's ook nie de bedoeling om zo ne vloek te creëren, er moet echt wel wa pit inzitten hoor, 't is per slot van rekening om mee op circuit eens een toerke te kunnen doen, en het lichtste beestje uit de stal is nu 170 pk, het moet dus meer zijn hé
Die kan je perfect circuit-waardig maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalleen dankzij airmatic, de klootzakken en het spijt me voor dit frans
tis schandalig, ze kunnen het maar je moet er erg veel voor dokken
vroeger was't standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichtenidd zoals in je schermafbeelding. Dezelfde als de C63 estate opt salon in Brussel.
In het zwart is hij zoveel agressiever als in het grijs.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalleen dankzij airmatic, de klootzakken en het spijt me voor dit frans
tis schandalig, ze kunnen het maar je moet er erg veel voor dokken
vroeger was't standaard
Langleve de harde ophangingen! Een auto moet botsen over de weg
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk BerichtenDan moet je voor een 190E 2.3-16 of 190E 2.5-16 gaan.
Die kan je perfect circuit-waardig maken.
Comment
-
Onderdelen zijn onder andere hier te krijgen: http://www.190teile.de/
een 300-24 zou inderdaad moeten passen, maar dan zit je misschien met het probleem dat de straatlegaalheid eraan gaat (of is het énkel voor op circuit?)
Je zit wel met het extra gewicht in de neus, maar niet meer dan een standaard 2.6 normaal.
Alleen staan die motoren zowieso al bekend als niet echt 100% betrouwbaar (koppakking, koeling) en in dat opzicht is de 2.3-16/2.5-16 een stuk betrouwbaarder (hoewel je die natuurlijk ook goed moet onderhouden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk BerichtenOnderdelen zijn onder andere hier te krijgen: http://www.190teile.de/
een 300-24 zou inderdaad moeten passen, maar dan zit je misschien met het probleem dat de straatlegaalheid eraan gaat (of is het énkel voor op circuit?)
Je zit wel met het extra gewicht in de neus, maar niet meer dan een standaard 2.6 normaal.
Alleen staan die motoren zowieso al bekend als niet echt 100% betrouwbaar (koppakking, koeling) en in dat opzicht is de 2.3-16/2.5-16 een stuk betrouwbaarder (hoewel je die natuurlijk ook goed moet onderhouden)
zou wel een oplossing moeten vinden voor de ophanging, die moet veel stugger een 190 is nogal slapjes
Comment
Comment