Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

    Ik kan niet wachten om dat ding met semi-slicks door de bochtige wegen van LaRoche en Ardenne te sturen.
    Ik kan niet wachten om die passagiersstoel eens te bezetten op de bochtige wegen van LaRoche en Ardenne


    En in de vogezen mag-ie ook wel

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Mijn volgend project is een 190E 2.0 AMG uit 1983.
      Heb je daar foto's van?

      Wat moet er nog aan gedaan worden?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
        Heb je daar foto's van?

        Wat moet er nog aan gedaan worden?
        meneer is z'n sleutel kwijt.


        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
          dju man, jij bent op de hoogte, die biturbokit spreekt mij wel aan, waar haal je zulke toestanden en welk budget moet ik voorzien ?
          kan eigenlijk nie echt oordelen over het weggedrag van een 190 omdat ikzelf er nooit een gehad heb, wel af en toe eens me gereden, maar dan haal je niet het onderste uit de kan hé, en kwa "bodyroll" ben ik eigenlijk wel wa gewoon, heb namelijk een van de allerlaatste W126 in 300sel uitvoering, zalig om mee te rijden(vooral op rechte stukken)

          hou mij op de hoogte van uw projecten, je bent een liefhebber !


          Liefhebber, ja ik denk het ook. (als ik da zelf mag zeggen )


          Mijn vader heeft vroeger een zaak gehad die gespecialiseerd was in het tunen van Mercedessen. AMG in hoofdzaak. Daarnaast ook verdeler en installateur van Mosselman Turbo Systems hier in België. Daarom dat ik zo gebrainwashed ben.
          Beide de 300E biturbo en de 190E AMG hier zijn door zijn handen bewerkt geweest.

          Deze specifieke turbokit voor de M103 kostte indertijd zo'n 315.000 BEF, als ik het me goed herrinner. Duur spul dus, maar kwalitatief wel tot de top van de wereld behorend...
          Mosselman Turbosystems is overlaatst overgenomen door Verhoeven tuning ofzoiets. Het is niet meer wat het geweest is. Charme --> allemaal weg.
          Er wordt gezegd dat ze nog steeds alle oude kits kunnen leveren (prijs zal rond de 7000 Euro liggen dan), hoewel ik dit zelf niet 100% zeker weet.


          Een W126 300SEL Wauw, dat vraagt gewoon om foto's.
          Of beter nog: voel je vrij om een topic te starten in de rubriek 'Mijn Auto'. Zou je auto dolgraag eens zien!

          Duo-photoshoot met de mint-condition 300SE van forumlid RRD lijkt me ook aan de orde te zijn.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Ik kan niet wachten om die passagiersstoel eens te bezetten op de bochtige wegen van LaRoche en Ardenne


            En in de vogezen mag-ie ook wel


            Fak echt hé. We gaan dat regelen. Binnen een 13 maanden.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
              Heb je daar foto's van?

              Wat moet er nog aan gedaan worden?
              Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              meneer is z'n sleutel kwijt.





              foto's zal ik hier wel nog eens plaatsen als ik ze vind in m'n photobucket.


              Sleutels kwijt, koppakking kapot, centrale vergrendeling kapot, en nog een hoop kleinigheden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Ik kan niet wachten om die passagiersstoel eens te bezetten op de bochtige wegen van LaRoche en Ardenne


                En in de vogezen mag-ie ook wel
                mag ik ook mee?

                die kar gaat tegen de grond hangen van de enthousiastelingen die erin zitten

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Fak echt hé. We gaan dat regelen. Binnen een 13 maanden.
                  13 maanden

                  een jaar en een maand

                  396 keer slapen

                  da's nog lang hé

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                    Mijn vader heeft vroeger een zaak gehad die gespecialiseerd was in het tunen van Mercedessen. AMG in hoofdzaak. Daarnaast ook verdeler en installateur van Mosselman Turbo Systems hier in België. Daarom dat ik zo gebrainwashed ben.
                    Beide de 300E biturbo en de 190E AMG hier zijn door zijn handen bewerkt geweest.
                    Toevallig niet Technicar aangezien je van St Niklaas bent?
                    Mijn vader heeft daar vroeger zijn 190E laten tunen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Sleutels kwijt, koppakking kapot, centrale vergrendeling kapot, en nog een hoop kleinigheden.
                    Die sleutel kan je opvragen ahv chassisnummer

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                      mag ik ook mee?

                      die kar gaat tegen de grond hangen van de enthousiastelingen die erin zitten

                      Ik neem maar één iemand mee per keer.

                      Anders is gewichtsverdeling naar de kloten + zwaarder + achterste passagiers hebben geen sportstoel = bagger.




                      maar je mag wel eens mee.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Liefhebber, ja ik denk het ook. (als ik da zelf mag zeggen )


                        Mijn vader heeft vroeger een zaak gehad die gespecialiseerd was in het tunen van Mercedessen. AMG in hoofdzaak. Daarnaast ook verdeler en installateur van Mosselman Turbo Systems hier in België. Daarom dat ik zo gebrainwashed ben.
                        Beide de 300E biturbo en de 190E AMG hier zijn door zijn handen bewerkt geweest.

                        Deze specifieke turbokit voor de M103 kostte indertijd zo'n 315.000 BEF, als ik het me goed herrinner. Duur spul dus, maar kwalitatief wel tot de top van de wereld behorend...
                        Mosselman Turbosystems is overlaatst overgenomen door Verhoeven tuning ofzoiets. Het is niet meer wat het geweest is. Charme --> allemaal weg.
                        Er wordt gezegd dat ze nog steeds alle oude kits kunnen leveren (prijs zal rond de 7000 Euro liggen dan), hoewel ik dit zelf niet 100% zeker weet.


                        Een W126 300SEL Wauw, dat vraagt gewoon om foto's.
                        Of beter nog: voel je vrij om een topic te starten in de rubriek 'Mijn Auto'. Zou je auto dolgraag eens zien!

                        Duo-photoshoot met de mint-condition 300SE van forumlid RRD lijkt me ook aan de orde te zijn.
                        ahja, zal eens digitale foto's nemen, de SEL is ook wel in zéér mooie staat hoor, het is een full option, met verstelbare/verwarmde achterbank, airco én schuifdak wijnroodmetaalkleur en beige zetels ingeschreven feb 1991
                        mijn SL-eke is van 92 en ook in zeer goede staat
                        en was bijna "den oldie" vergeten, nen 280 SEL van 1969, body-off restauratie, moet er nog een paar details aan doen,

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
                          Toevallig niet Technicar aangezien je van St Niklaas bent?
                          Mijn vader heeft daar vroeger zijn 190E laten tunen.
                          Inderdaad!
                          Heb je toevallig foto's van die 190E? (of kenmerken ervan, want ik heb hier ook een aantal foto's van getunede auto's liggen)


                          Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
                          Die sleutel kan je opvragen ahv chassisnummer
                          Dat kan ja. Met dit probleempje: er is ooit een ander contactslot in de auto geïnstalleerd geweest. M.a.w. je hebt twee sleutels, één voor de buitensloten, en één voor het contactslot. Ik ben beide sleutels kwijt. Ik ga sowieso de sleutels voor de buitensloten laten maken via chassisnummer. Maar ik vrees dat het contactslot gaat moeten worden uitgebroken.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                            ahja, zal eens digitale foto's nemen, de SEL is ook wel in zéér mooie staat hoor, het is een full option, met verstelbare/verwarmde achterbank, airco én schuifdak wijnroodmetaalkleur en beige zetels ingeschreven feb 1991
                            mijn SL-eke is van 92 en ook in zeer goede staat
                            en was bijna "den oldie" vergeten, nen 280 SEL van 1969, body-off restauratie, moet er nog een paar details aan doen,



                            Prachtige collectie gewoon.

                            Hoedje af! En ik wacht ongeduldig op foto's.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Inderdaad!
                              Heb je toevallig foto's van die 190E? (of kenmerken ervan, want ik heb hier ook een aantal foto's van getunede auto's liggen)




                              Dat kan ja. Met dit probleempje: er is ooit een ander contactslot in de auto geïnstalleerd geweest. M.a.w. je hebt twee sleutels, één voor de buitensloten, en één voor het contactslot. Ik ben beide sleutels kwijt. Ik ga sowieso de sleutels voor de buitensloten laten maken via chassisnummer. Maar ik vrees dat het contactslot gaat moeten worden uitgebroken.
                              Goh, foto's staan zoals hierboven tegen G 55 AMG gezegd ergens in niet-digitaal formaat.

                              Het was er eentje voor op circuit. Andere ophanging, grotere remmen,..
                              Zilver met blauw

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Giulia Bekijk Berichten
                                Goh, foto's staan zoals hierboven tegen G 55 AMG gezegd ergens in niet-digitaal formaat.

                                Het was er eentje voor op circuit. Andere ophanging, grotere remmen,..
                                Zilver met blauw
                                Prachtig! Ik zal er hem eens over uitvragen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                                  Prachtige collectie gewoon.

                                  Hoedje af! En ik wacht ongeduldig op foto's.
                                  ge zult klein beetje geduld moeten hebben, ga dit week-end nr de formule 1 gaan kijken

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                                    foto's zal ik hier wel nog eens plaatsen als ik ze vind in m'n photobucket.


                                    Sleutels kwijt, koppakking kapot, centrale vergrendeling kapot, en nog een hoop kleinigheden.

                                    Sleutel is alvast gemakkelijk bij te bestellen aan de hand van chassisnummer bij de vriendelijke MB dealer

                                    edit : mmm, een beetje laat dus. Enige optie is dan contactslot uitboren en het origineel contactslot bijbestellen bij de even vriendelijke dealer Heb ik met mijn 190 ook gedaan toen het slot begon te haperen. Blijf je lekker maar met 1 sleutel zeulen...
                                    Last edited by W201; 20/05/2008, 01:05.
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Sleutel is alvast gemakkelijk bij te bestellen aan de hand van chassisnummer bij de vriendelijke MB dealer

                                      edit : mmm, een beetje laat dus. Enige optie is dan contactslot uitboren en het origineel contactslot bijbestellen bij de even vriendelijke dealer Heb ik met mijn 190 ook gedaan toen het slot begon te haperen. Blijf je lekker maar met 1 sleutel zeulen...

                                      Jij hebt ervaring met het uitboren van dat spul?? Zalig!

                                      Want ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen zonder de helft van het dashboard te slopen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Jij hebt ervaring met het uitboren van dat spul?? Zalig!

                                        Want ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen zonder de helft van het dashboard te slopen.
                                        Euhm, dat niet nee, ik heb het mijne vervangen toen het al een paar keer haperde, om het uitboren te vermijden. Heb er ooit wel eens iets over gelezen op http://www.w201.net

                                        Zal eventueel morgen na mijn werk eens zoeken of ik dat kan terugvinden. Ik weet wel dat het een kl***werk is, daarom dat ik het mijne rap besteld heb en vervangen had een paar jaar geleden.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

                                        Comment


                                        • Okay. Spijtig.

                                          Bedankt voor de moeite iig!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X