Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bij nader inzien zijn deze vetter:
Klik: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=41832744
En klik:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=35728277
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichteniets te cheap als je het mij vraagt
Waarom?
Bargains bestaan niet meer ofzo?
Iig, het IS inderdaad ongelooflijk cheap, als die auto nog in goede staat verkeert. Ik zou erop springen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenRRD gaat 300dieselen?
RRD zoekt gewoon auto's die evt. op PPO zouden kunnen lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNah... ik ga mij ergeren aan zo'n auto.
RRD zoekt gewoon auto's die evt. op PPO zouden kunnen lopen.
300 diesel dus?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMinimaal turbodiesel.
Ja.
Wat bedoel je dat je eraan zal ergeren?
traagheid (bijna even snel als je 300SE)? geluid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLoopt een x25TDS motor goed op PPO?
Of zijn daar fora over ofzo?
Ja die loopt zeer goed op PPO.
Maar die ombouw is véééééél uitgebreider/omslachtiger dan die bij de benzdiesel.
en neem dit topic eens door als het je echt interesseert:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTraagheid.
Maar daaraan erger ik mij ook bij de SE.
300TDT is sneller te maken dan de 300SE.
Maar dat buiten beschouwing gelaten, heb je echt zin om zo'n PPO 'avontuurtje' op poten te zetten, of interesseert het je alleen maar omdat je dan tankt aan 80 cent/liter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten300TDT is sneller te maken dan de 300SE.
Maar dat buiten beschouwing gelaten, heb je echt zin om zo'n PPO 'avontuurtje' op poten te zetten, of interesseert het je alleen maar omdat je dan tankt aan 80 cent/liter?
Alternatieven: PPO en LPG
Nadelen PPO: je moet een wat ''oudere'' auto kopen, zonder commonrail.
Nadeel LPG: heel dure ombouw.
Comment
-
voordeel LPG: in een 2ehandswagen wordt de installatiekost van LPG meestal niet meegerekend, dus even duur als eentje zonder.
@Matteo, never mind, heb het al gelezen in je autotopicOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment