Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LPG is redelijk delicaat en zou ik altijd zelf in willen laten bouwen.
    Een bagger LPG installatie is om problemen vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Het wordt gewoon steeds minder interessant om een gewone diesel te kopen, want ik verwacht eigenlijk niet dat de brandstofprijzen nog dalen.

Alternatieven: PPO en LPG

Nadelen PPO: je moet een wat ''oudere'' auto kopen, zonder commonrail.

Nadeel LPG: heel dure ombouw.

Dat is waar.

ttz, je kan een common rail motor wel op ppo laten lopen, maar dan moet je met een 2-tank installatie werken, en dat is een pak duurder in aankoop natuurlijk.

Heb je ook de mogelijkheid om thuis een deftige zelf-tankstationnetje te installeren? En zie je er niet tegenop om naar weetikveelwaar te rijden om je voorraad te halen?
      Als dat allemaal geen probleem is, zou ik zeggen: doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Dat is waar.

ttz, je kan een common rail motor wel op ppo laten lopen, maar dan moet je met een 2-tank installatie werken, en dat is een pak duurder in aankoop natuurlijk.

Heb je ook de mogelijkheid om thuis een deftige zelf-tankstationnetje te installeren? En zie je er niet tegenop om naar weetikveelwaar te rijden om je voorraad te halen?
        Als dat allemaal geen probleem is, zou ik zeggen: doen!
        Ik moet dat allemaal nog eens bezien , ik weet wel dat er zo'n PPO boerke hier niet ver vandaan zit.

Comment

Waarom?

Bargains bestaan niet meer ofzo?

Iig, het IS inderdaad ongelooflijk cheap, als die auto nog in goede staat verkeert. Ik zou erop springen.
          ik geloof niet meer in bargains...
          Heb ook te weinig autokennis om dat risico te nemen

Comment

Ik moet dat allemaal nog eens bezien , ik weet wel dat er zo'n PPO boerke hier niet ver vandaan zit.

Dat is goed.

Let er wel op dat die boer een vergunning moet hebben om dat spul accijnsvrij te mogen verkopen als brandstof! Anders ben je illigaal bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
              ik geloof niet meer in bargains...
              Heb ook te weinig autokennis om dat risico te nemen

Dat is spijtig.

Er zijn nochthans af en toe mooie voorbeelden van bargains te zien. In het extreme geval zelfs: zie avantus' 200 turbo.

Comment

Dat is spijtig.

Er zijn nochthans af en toe mooie voorbeelden van bargains te zien. In het extreme geval zelfs: zie avantus' 200 turbo.
                akkoord dat zoiets kan voorvallen bij mensen die zo'n wagen niet anders bekijken als... een 20 jaar oude oude auto, en blij zijn als ze hem wegkrijgen.

Dan zou ik ook al minder argwanend zijn. Maar bij autos tot 5 jaar oud moet je er niet meer op hopen

Comment

Maar bij autos tot 5 jaar oud moet je er niet meer op hopen

Het ging toch over die 124 300D?

Comment

Het ging toch over die 124 300D?
                    idd...maar das dan weer een model waar een vrij grote vraag naar is.

ach... ik zou zeker wel iemand meenemen om eens te checken moest ik zo'n prijs zien.

Comment

ach... ik zou zeker wel iemand meenemen om eens te checken moest ik zo'n prijs zien.
                      dju, heb 3 weken terug m'n break weggedaan, ee, C250 turbo intercooler, en volgens mij kon die perfect op PPO lopen, had wel veel km maar was een zeer goede wagen en absoluut niet traag

Comment

• 1200€ te veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          1200€ te veel.
                          Het is anders wel een 190e speciaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
                            Watis dat voor iets. Totaal verneukt. Zelfs al geven ze er geld bovenop dan moest ik hem nog niet hebben.

Comment

achter een 3 liter diesel met 110 pk is niet gek veel vraag

Comment

• een klein beetje een draak, maar een met smaak nog ergens

Comment

• Comment

• Ik vraag me altijd af met wat voor fototoestel je zo'n extreem scherpe foto's kunt maken, of is dat kneiterharde fotoshop?

Comment

Ik vraag me altijd af met wat voor fototoestel je zo'n extreem scherpe foto's kunt maken, of is dat kneiterharde fotoshop?
                                      Canon Powershot Pro 1

en bewerkt met photoshop

Zeggen de fotoeigenschappen me

Comment

Working...
                                      X