Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand ervaring met de Brabus Power kits ? Ik zou er eventueel eentje plaatsen op mijn volgende wagen...
BRABUS D6 (III) Base: C 320 CDI The D6 (III) kit consists of a processor controlled additional unit for the engine management. It gets connected to the original wiring by the delivered plug & play wiring harness. The kit is ready to start out of the box and due to the plug & play system the installation can be done very easily. (Labour time for installation approx. 30 min)
Technical data: Displacement cm2 2987 Bore/stroke mm 83,0/92,0 Compression ratio 18,0 : 1 Torque Nm 590 (510) At min-1 1600-2800 Power output KW/HP 200/272 (165/224) At min-1 3800 Performance: Acceleration 0-100 km/h s 6,9 (7,7)* Top speed Vmax: 250 (250) km/h*
- Loont het de moeite dit te installeren...standaard toch al 224 pk... - Wie moet dit doen ? Ik heb al naar mijn dealer gebeld en daar hebben ze geen verdere info.... - Is er ergens ook een prijskaartje te vinden voor die kit ? - Hoe zit dat met de verzekering ? En de garantie bij Mercedes zelf ? Vervalt die als er met de wagen "geprutst" is ? - Kan dit ook op een 4matic ? - Heeft AMG ook niet zoiets ?
Comment