Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een site waar ik 300TD's kan vinden? Niet mobile, autoscout, kapaza, 2dehands of marktplaats. Maar eerder kleinere sites, fora, enz...
Ik wil dat.
Liefst eentje in mooie staat, geen grijze muis.
Thanks. Veel aanbod is er niet echt in Frankrijk. Ofwel zien ze er vrij afgeleefd uit en met een kmstand +300k, ofwel onder de 200K en prijskaartjes van boven de €6000. Ik vrees dat die van op de vorige pagina ofwel een gigantische hoge kmstand moet hebben, of dat er iets aan mankeert.
Ikke = jaloers als gij --> rijdt met --------> DAT.
Maar kan dit, voor die prijs? Als die meer dan 250K heeft doe ik het zowiezo niet. Tussen de 200K en de 250K valt te overwegen. Onder de 200K en ik ben uitermate geïnteresseerd!
Maar kan dit, voor die prijs? Als die meer dan 250K heeft doe ik het zowiezo niet. Tussen de 200K en de 250K valt te overwegen. Onder de 200K en ik ben uitermate geïnteresseerd!
Alles kan.
Voor de rest ben ik niet zo'n fan van dat "kopen-of-niet-kopen afgaande op de km-stand", maar dat maakt natuurlijk ieder voor zich uit.
Beetje realistisch blijven he.
Een zowel een TD als een TDT werden niet gekocht om in de garage te zetten, en het is 16 jaar oud.
Zelfs al heeft die maar 15.000km per jaar gedaan staat die nog op 240.
Comment