Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar WAT EEN GENIALE 500 LIMITED

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      ohja, ik geloof er niets van dat TomT effectief zou gaan zien naar die kar. In de examens willen we allemaal wel een of andere kar, als "uitzien naar".

bewijs me het tegendeel TomT, maar ik zie het nog niet gebeuren
      Ik denk niet dat die kar minder dan 300k km heeft laat staan onder de 200k km.

Comment

• km's willen niets zeggen bij zo'n benzes... t'is het onderhoud dat telt. Als dat correct gedaan wordt zijn ze zo goed al onverwoestbaar, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
          de E300 diesel break een 300k denk ik.
          300k? dan is die praktisch versleten?
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Bericht aan TomT:

Luister niet naar Matteus en koop geen 250.
            Hij wil alleen maar dat je een 250 koopt omdat hij anders ziekelijk jaloers zou zijn.

300 TDT is de shit.

Ik ga wel mee op road trip anders .
            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Fuck off gast.

verdomme.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ohja, ik geloof er niets van dat TomT effectief zou gaan zien naar die kar. In de examens willen we allemaal wel een of andere kar, als "uitzien naar".

bewijs me het tegendeel TomT, maar ik zie het nog niet gebeuren
            Grootste stap zal zijn om m'n ouders te overhalen. Maar met die PPO zal dat misschien beter lukken. 't Scheelt ook in de portemonnee, weet je wel.

Moest het niet doorgaan, komt de 6 privé en gaat de 626 weg, en komt er iets anders op de vennootschap. Als ik nu deze auto zou kopen, kan de 6 in de vennootschap blijven, want nu moeten er eigelijk geen kosten gemaakt worden, want er is net een investering gedaan van meerdere 100K. Die 6 zou enkel privaat overgekocht worden om mij goedkoper naar A'pen te laten rijden.

Dus ik moet m'n ouders duidelijk maken dat het voor hen eigelijk ook beter is als tussenuitkomst voor de komende 3 jaar.

Comment

geen grap?

18000€ is veel geld, plus invoeren
              Geen grap, maar ook niet serieus..

Het is veel geld, maar voor een limited met die kms is het niet veel geld...

Comment

maar WAT EEN GENIALE 500 LIMITED
                Wat jij zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

bla bla ik moet m'n ouders duidelijk maken dat het voor hen eigelijk ook beter is als tussenuitkomst voor de komende 3 jaar.
                  ok, regel het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Moet ik 'm nog naar boven bijstellen denk je?
                    Ligt er aan hoe graag je hem wilt verkopen.

HELD.

Comment

Tussen de 7 en 8 zoiets...

Hier rond de kerk doe ik 820 - 840 km met een tank.

Autostrade is pakweg een goede 900
                      Het kriebelt maar dat is dik 1 L meer dan mijn s210. Ik zal eens voorstellen aan mijn vader maar ik vrees dat die op dit ogenblik andere prioriteiten heeft. Die wagen heeft me wel altijd de ogen uitgestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Het kriebelt maar dat is dik 1 L meer dan mijn s210. Ik zal eens voorstellen aan mijn vader maar ik vrees dat die op dit ogenblik andere prioriteiten heeft. Die wagen heeft me wel altijd de ogen uitgestoken.
                        Sorry... Het verbruik is ook best hoog, en da's behoorlijk klote. Komt omwille van de automaat. 120 op autostrade is een goede 3300 tpm. 110 is een 3000 tpm. Ik rij liever 110 als 120.
                        Moest het een manuele zijn, zat het verbruik op 6 - 6,5.

Dat is ook mijn groot struikelblok. Voorlopig geen automaat meer, zelf roeren.

Comment

• dag benz lovers

mooie pagina's zo laatst

Comment

• hoi uncle benz

Comment

• dag meneer oudi

Comment

Sorry... Het verbruik is ook best hoog, en da's behoorlijk klote. Komt omwille van de automaat. 120 op autostrade is een goede 3300 tpm. 110 is een 3000 tpm. Ik rij liever 110 als 120.
                                Moest het een manuele zijn, zat het verbruik op 6 - 6,5.

Dat is ook mijn groot struikelblok. Voorlopig geen automaat meer, zelf roeren.
                                Mijne is ook automaat en mijn vader zijn 190 is ook automaat en die zit aan 6-6,5 liter.

Ik wil die L meer wel bijleggen voor de automaat tov een manuele maar ik maak de vgl dan ook weer met wat ik heb. Voor mij geen benz meer zonder automaat.

En indien je geen interesse meer hebt voor een automaat dan heb je ook geen interesse meer in die andere wagen

Comment

• tot je weer eens even met een manuele hebt gereden

reed op de laatste meet even met de 250d en de 240td
                                  wat een sublieme schakeldozen

Comment

• @Tom: zorg ervoor!
                                    Wat een zalige bak
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      tot je weer eens even met een manuele hebt gereden

reed op de laatste meet even met de 250d en de 240td
                                      wat een sublieme schakeldozen
                                      Dan weet ik dadelijk weer wat ik mis (mijn automaat)

Comment

• uhebt100%gelijkhoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Mijne is ook automaat en mijn vader zijn 190 is ook automaat en die zit aan 6-6,5 liter.

Ik wil die L meer wel bijleggen voor de automaat tov een manuele maar ik maak de vgl dan ook weer met wat ik heb. Voor mij geen benz meer zonder automaat.

En indien je geen interesse meer hebt voor een automaat dan heb je ook geen interesse meer in die andere wagen
                                          Dat is anders... Dat is een vrijetijdswagen die je maar sporadisch gebruikt. De reden waarom ik een automaat in een W124 diesel niet goed vind is het gebrek aan koppel. In deze auto hoort naar mijn mening een handgeschakelde bak te zitten. Ik doe veel autostrade km's, en dan draait die bak er 3300 aan 120. Geen lawaai dan, maar het zijn veel toeren door de te korte spreiding.

Zo'n SL is trouwens ook niet alledaags... Maar door dat gebrek aan koppel heb ik nu zoiets van "voorlopig geen automaat meer", echter weet ik dat als ik morgen in een E 270 Cdi of 320 Cdi stap, ik daar al helemaal geen moer meer om geef.

Moest het een nieuwe 124 worden, geen automaat meer. (buiten een E500 natuurlijk)

Hopelijk kan je volgen

Comment

Working...
                                          X