Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gooi de toerenteller eruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      gooi de toerenteller eruit
      Ik kan 'm gelijk beter laten ombouwen tot manueel. Willen ze gerust doen in de garage.

Comment

• knap dat ze't willen, jammer da't ni gratis is

Comment

• hoeveel doet de manuele 5-bak er in zijn hoogste bij 120 ?

Comment

• kun je geen ander diff steken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              Dat is anders... Dat is een vrijetijdswagen die je maar sporadisch gebruikt. De reden waarom ik een automaat in een W124 diesel niet goed vind is het gebrek aan koppel. In deze auto hoort naar mijn mening een handgeschakelde bak te zitten. Ik doe veel autostrade km's, en dan draait die bak er 3300 aan 120. Geen lawaai dan, maar het zijn veel toeren door de te korte spreiding.

Zo'n SL is trouwens ook niet alledaags... Maar door dat gebrek aan koppel heb ik nu zoiets van "voorlopig geen automaat meer", echter weet ik dat als ik morgen in een E 270 Cdi of 320 Cdi stap, ik daar al helemaal geen moer meer om geef.

Moest het een nieuwe 124 worden, geen automaat meer. (buiten een E500 natuurlijk)

Hopelijk kan je volgen
              Ik kan volledig volgen. Voor mij past de automaat niet in de 190D en dat zal ik ook niet meer kopen (aangezien ik ook veel autostrade doe) vanaf de 2.5D motor kan ik er mee leven. Voor iemand anders ,zoals u bv, kan dat koppel bij de automaat ook nog te weinig zijn bij een 250D. Dat gevoel is bij iedereen anders. Bij de cdi-motoren stoort mij dat nergens dus ook niet bij de 200 en 220cdi (ook al omwille van de extra versnelling).

Comment

• wel foute radio en kleur, meer kan'k ni zagen

Comment

wel foute radio en kleur, meer kan'k ni zagen
                  Radio inderdaad. Maar die kan vervangen worden.
                  Kleur vind ik nog vet.

Comment

• 3850 is niet onoverkomelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Mail ivm kmstand en aantal vorige eigenaren is verstuurd. Hopelijk snel antwoord.
                      Goed bezig Tommetje Tom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Goed bezig Tommetje Tom!
                        Eerste keer dat ik echt zo'n stap onderneem.

*trots*

Ik denk dat dit een teken is van hoe graag ik dit wil, en van hoe duidelijk het voor mij is dat het nuttig kan zijn. (terwijl een E30 altijd puur voor de fun zou geweest zijn, kan deze écht zijn nut bewijzen) En ik wil ook écht op PPO rijden, dan kunnen sommige mensen uit m'n vriendenkring al niet verwijten dat ik superveel CO2 uitstoot met mijn 60.000km/jaar.

Comment

• hm, is niet co2 gelijk aan je uitstoot ?

Comment

• ppo en diesel geven evenveel co2

gas nog meer

Comment

• Doe jij 60k km per jaar?

Comment

• Zeker 50K. Iedere dag Aalter-Antwerpen. Maar als ik die kar koop moet ik naar 10-tallen fotoshoots en meetings komen, dus zal ik meer kms doen.

Comment

ppo en diesel geven evenveel co2

gas nog meer
                                  Hmm, ik dacht van niet, maar het kan wel kloppen. Anyway, het is een stap in de goede richting en een teken dat ik weldegelijk inzit met het milieu, of er toch aan denk.

Comment

dus zal ik meer kms doen.
                                    't zal ons bezuren

Comment

Hmm, ik dacht van niet, maar het kan wel kloppen. Anyway, het is een stap in de goede richting en een teken dat ik weldegelijk inzit met het milieu, of er toch aan denk.
                                      en vooral aan de portemonnee
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ze blijft.

Comment

Working...
                                        X