gooi de toerenteller eruit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengooi de toerenteller eruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDat is anders... Dat is een vrijetijdswagen die je maar sporadisch gebruikt. De reden waarom ik een automaat in een W124 diesel niet goed vind is het gebrek aan koppel. In deze auto hoort naar mijn mening een handgeschakelde bak te zitten. Ik doe veel autostrade km's, en dan draait die bak er 3300 aan 120. Geen lawaai dan, maar het zijn veel toeren door de te korte spreiding.
Zo'n SL is trouwens ook niet alledaags... Maar door dat gebrek aan koppel heb ik nu zoiets van "voorlopig geen automaat meer", echter weet ik dat als ik morgen in een E 270 Cdi of 320 Cdi stap, ik daar al helemaal geen moer meer om geef.
Moest het een nieuwe 124 worden, geen automaat meer. (buiten een E500 natuurlijk)
Hopelijk kan je volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwel foute radio en kleur, meer kan'k ni zagen
Kleur vind ik nog vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMail ivm kmstand en aantal vorige eigenaren is verstuurd. Hopelijk snel antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGoed bezig Tommetje Tom!
*trots*
Ik denk dat dit een teken is van hoe graag ik dit wil, en van hoe duidelijk het voor mij is dat het nuttig kan zijn. (terwijl een E30 altijd puur voor de fun zou geweest zijn, kan deze écht zijn nut bewijzen) En ik wil ook écht op PPO rijden, dan kunnen sommige mensen uit m'n vriendenkring al niet verwijten dat ik superveel CO2 uitstoot met mijn 60.000km/jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenppo en diesel geven evenveel co2
gas nog meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtendus zal ik meer kms doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHmm, ik dacht van niet, maar het kan wel kloppen. Anyway, het is een stap in de goede richting en een teken dat ik weldegelijk inzit met het milieu, of er toch aan denk.
Comment
Comment