Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    en vooral aan de portemonnee
    Ook, maar ik meen ook oprécht dat ik vind dat er iets moet gebeuren voor het milieu.

'Alle beetjes helpen', dacht de vogel, en hij piste in de zee.

Comment

• super!

2 124's, gelukzak ben je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Ze blijft.
        Zalig! Dus een voor jou, en een voor je pa als ik het goed begrepen heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Zalig! Dus een voor jou, en een voor je pa als ik het goed begrepen heb?
          Inderdaad, was niet echt moeilijk om te begrijpen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Inderdaad, was niet echt moeilijk om te begrijpen hé.
            Ik had maar schuinweg gelezen, vandaar.

Comment

• Papa vindt het al dat hij er goed bijstaat voor z'n leeftijd!

Direct ook: 'en die pompen, vroeger was da bij die oude mercedessen dat ge iedere 100K km die pompen moest vervangen, da was hét slijtageonderdeel é!'

Geen idee wat er van waar is, maar dit komt dus uit de mond van iemand die dus geen kenner is maar zich het wel eventjes waant omdat hij één anekdote kent.

Comment

moet ik naar 10-tallen fotoshoots en meetings komen, dus zal ik meer kms doen.
                You got that right.

Comment

Direct ook: 'en die pompen, vroeger was da bij die oude mercedessen dat ge iedere 100K km die pompen moest vervangen, da was hét slijtageonderdeel é!'
                  Dat is niet zo

Bij een c-klasse 220 diesel kan dat wel kloppen, daar zit een rommelpomp in ...
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                    Dat is niet zo

Bij een c-klasse 220 diesel kan dat wel kloppen, daar zit een rommelpomp in ...
                    Voila. Typisch vaders die plots heimwee naar vroeger hebben zeker?

Comment

• Hier staan pareltjes (maar die moeten nog iets kosten)

Comment

• Leitner heeft inderdaad altijd prachtige auto's staan, maar kent zijn prijzen.

Comment

Papa vindt het al dat hij er goed bijstaat voor z'n leeftijd!

Geen idee wat er van waar is, maar dit komt dus uit de mond van iemand die dus geen kenner is maar zich het wel eventjes waant omdat hij één anekdote kent.

Mijn pompje zit er al 508.000km in en die is volgens mij nog héél gezond.

Gene stress daarover.

Comment

• de vacuumpomp van de centrale van de oudere benzen en de cc dierf falen
                            das een feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ppo en diesel geven evenveel co2

Dat is niet waar.

PPO stoot minder CO2 uit, en bovendien is de uitstoot bij verbranding van PPO CO2-neutraal. Dat wil zeggen dat alle CO2 die je uitstoot, terug worden opgenomen door de planten. De CO2-ketens zijn ook een pak minder zwaar en complex, in vergelijking met die afkomstig van de verbranding van diesel.

Ook niet vergeten dat er in PPO geen rommel zoals zwavel, cetaanboosters, en andere additieven zitten, die allemaal zorgen voor een kaka-CO2-uitstoot.

Comment

de vacuumpomp van de centrale van de oudere benzen en de cc dierf falen
                                das een feit

Wat meestal niet de vacuumpomp zelf was, maar de vacuumhouder/regelaar onder de achterbank. Die ging vaak lek, of er sprong een slangetje af ofzo.

Comment

• http://www.budgetbenz.nl
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• way overpriced, tot je'r de centen voor over hebt

Comment

way overpriced, tot je'r de centen voor over hebt
                                      Ja, maar dat is in Holland, daar liggen de prijzen hoger omdat ze veel belastingsvoordeel kunnen hebben door met een oude bak te rijden (al vanaf 15 jaar een vermindering, en na 25 jaar totaal geen belasting meer)
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

Eerste keer dat ik echt zo'n stap onderneem.

*trots*

Ik denk dat dit een teken is van hoe graag ik dit wil, en van hoe duidelijk het voor mij is dat het nuttig kan zijn. (terwijl een E30 altijd puur voor de fun zou geweest zijn, kan deze écht zijn nut bewijzen) En ik wil ook écht op PPO rijden, dan kunnen sommige mensen uit m'n vriendenkring al niet verwijten dat ik superveel CO2 uitstoot met mijn 60.000km/jaar.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Zeker 50K. Iedere dag Aalter-Antwerpen. Maar als ik die kar koop moet ik naar 10-tallen fotoshoots en meetings komen, dus zal ik meer kms doen.

al eens gedacht om gelijk elke waardige student gewoon op kot te gaan?

by the way, als je toch een E30 wilt.... je kan opbieden tegen Geertt voor de mijne

Comment

• Is het bieden begonnen?

Comment

Working...
                                          X