Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leuk topic trouwens!

als jullie willen mogen jullie ook eens voor een krel voor mij beginnen te zoeken.

vereisten:
    -aankoopprijs mét enkele te voorziene kosten, BIV etc. moet 4-cijferig zijn
    -of één daily en één weekendkar (die eventueel een jaartje kan wachten). In dat geval moeten ze wel beide voordelig zijn: oldtimer, LV, minstens één van de twee als classic verzekerbaar etc.
    -of eentje die de twee verenigt. 300E-24 Break?
    -daily moet veilig zijn, ruim (break), betrouwbaar en over enige comfortsnufjes beschikken. Schuifdak is een must bijvoorbeeld-
    -liefhebberswagen!
    -LPG geniet m'n voorkeur. Ik heb weinig zin om te werken enkel en alleen om m'n brandstof te betalen.

Laat jullie gaan, ik stuur wel bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Is het bieden begonnen?
      ja

hij mag weg. Ik ben m'n leven nog niet beu

neen, ik lach er maar mee, maar ik heb vandaag tegen Geert gezegd dat ie weg mag, dus ga ik daar ook consequent in zijn.... Geert krijgt logischerwijs voorrang, tenzij er iemand natuurlijk vér bovenop biedt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        leuk topic trouwens!

als jullie willen mogen jullie ook eens voor een krel voor mij beginnen te zoeken.

vereisten:
        -of één daily en één weekendkar (die eventueel een jaartje kan wachten). In dat geval moeten ze wel beide voordelig zijn: oldtimer, LV, minstens één van de twee als classic verzekerbaar etc.
        -daily moet veilig zijn, ruim (break), betrouwbaar en over enige comfortsnufjes beschikken. Schuifdak is een must bijvoorbeeld-
        -liefhebberswagen!
        -LPG geniet m'n voorkeur. Ik heb weinig zin om te werken enkel en alleen om m'n brandstof te betalen.

Het feit dat je dit in MB lovers post doet me meer dan deugd.

Comment

Het feit dat je dit in MB lovers post doet me meer dan deugd.
          ik moet nog even een duplicaatje bij Audi, BMW, Alfa, Porsche, Saab en Volvo lovers posten.

Comment

leuk topic trouwens!

vereisten:
            -liefhebberswagen!

Die break van RN

Comment

• Zo grappig dat je 'm nu al wegdoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Die break van RN
                die voldoet totaal niet aan m'n eisen

redelijk wat taks, redelijk wat verbruik (8l diesel is nog steeds 12€/100km), niet zoveel vooruit gaan, automaat, en laat financieel geen ruimte over voor een funbakje.

Jammer, want ik heb 'm ook altijd knap gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Zo grappig dat je 'm nu al wegdoet.
                  niet meer dan logisch dat ik 'm nu al wegdoe.

Ik heb dat ding gekocht als 'tussenoplossing', om ca. 5000km mee af te leggen op een jaar.

IK zit nu al over die 5000km heen.

Ik doe hem trouwens nog niet NU weg. Heb ik ook tegen Geert gezegd. Augustus ofzo is uitstekend.

Comment

al eens gedacht om gelijk elke waardige student gewoon op kot te gaan?

by the way, als je toch een E30 wilt.... je kan opbieden tegen Geertt voor de mijne
                    Of ik moet in Antwerpen op kot zitten en dan ben ik nog stees meer dan een uur per dag onderweg naar 't school.
                    Of ik moet in Hoboken of Wilrijk zitten maar daar is geen ZAK te beleven.
                    Dus kom ik iedere dag over en weer.

Comment

die voldoet totaal niet aan m'n eisen

redelijk wat taks, redelijk wat verbruik (8l diesel is nog steeds 12€/100km), niet zoveel vooruit gaan, automaat, en laat financieel geen ruimte over voor een funbakje.

Jammer, want ik heb 'm ook altijd knap gevonden
                      Ik weet nog een C-klasse berline staan, 2.2 benzine, bwj '93, 158.000 km, elegance uitvoering volgens mij. Vraagprijs 4.200 euro. Staat bij een fiat-garage dus is het volgens mij een overname. De wagen zag er op het 1ste zicht zeer goed uit.

Comment

• Een C-klasse vind ik nu niet meteen een 'liefhebberswagen'.

Ook is het geen break, is de motor niet veel soeps, en ik vind 4200 euro nog steeds veel geld. Daarvoor kan je al een heel mooie 300TE-24 kopen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Een C-klasse vind ik nu niet meteen een 'liefhebberswagen'.

Ook is het geen break, is de motor niet veel soeps, en ik vind 4200 euro nog steeds veel geld. Daarvoor kan je al een heel mooie 300TE-24 kopen ofzo.
                          Er is dan nog budget voor de liefhebberswagen zoals bv een 190 2.3-16 met azuro-interieur voor 3.000 euro.

Het is geen break: klopt.
                          Motor is meer dan vlot genoeg en nog betaalbaar aan tax en verbruik op LPG.
                          Prijs zal nog wel wat afkunnen. Prijs is normaal met garantie dus koop die zonder garantie en je neemt hem misschien mee voor 1.000 minder.

Kan je misschien een mooie 300TE-24 mee kopen waarbij je rekening moet houden met een hoger verbruik, hogere verzekering, hogere tax (indien geen LV) en toch ook niet dadelijk de betrouwbaarste motor van MB in die tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Er is dan nog budget voor de liefhebberswagen zoals bv een 190 2.3-16 met azuro-interieur voor 3.000 euro.

Het is geen break: klopt.
                            Motor is meer dan vlot genoeg en nog betaalbaar aan tax en verbruik op LPG.
                            Prijs zal nog wel wat afkunnen. Prijs is normaal met garantie dus koop die zonder garantie en je neemt hem misschien mee voor 1.000 minder.

Kan je misschien een mooie 300TE-24 mee kopen waarbij je rekening moet houden met een hoger verbruik, hogere verzekering, hogere tax (indien geen LV) en toch ook niet dadelijk de betrouwbaarste motor van MB in die tijd.
                            matteo heeft gelijk, ik zou echt liefst één break hebben... bij voorkeur een S124 op LPG. Een 200E en een 2.3-16 zou zeer goed mogelijk zijn. Of een 300TE/280E/320E/300TE-24, op LPG. En dan valt die 2.3-16 (of iets anders) uiteraard weg, wat ook weer jammer is natuurlijk.

2 berline's zal zowiezo dus niet het geval zijn.

Ohja, ik post het hier, maar een E34/(E36)/E39 Touring zijn ook aan de orde. En Audi Avant's (100, eerste A6) eventueel ook als daily. Voor de fun zou ik graag nog steeds een erweedeetje hebben

Comment

• Tja, zo'n S4 als ik had is een superbe daily als je die op gas zou leggen, en dat meen ik. Maar dan moet je er nog wel een fun bakje bij hebben met RWD.

Zo'n S4 is cheap, snel, mooi (subjectier natuurlijk) en nog steeds hedendaags. En hij kan makkelijk op gas. Zelfs gechipped. En je hebt maar 2.2 liter taks, natuurlijk. Verzekering zal wel een probleem zijn?

Een E39 touring is ook leuk, maar bij een aardige motorisatie zit je met LV, en dat wil je liever niet zei je.

S124 is natuurlijk ook dik, maar dan kom je imho uit bij een 300TE of E320, want een 300-24 zou ik niet op gas leggen...

Just my $0.02.

Comment

• Overigens ben ik meer te vinden voor een ''compromis'' in de zin van 1 auto.

Weet je wat het is, als je naar een meeting oid bolt, of de vosges, wil je eigenlijk het liefste je fun bakje meenemen. Maar dat kost dan veel poen aan benzine. Als je een compromis hebt kost het je nooit veel geld aan brandstof en heb je je funbak je altijd bij je!

Daarom dat ik ook alleen maar naar compromissen kijk en niet overweeg een fun bak naast mijn 300SE te zetten.

Comment

Overigens ben ik meer te vinden voor een ''compromis'' in de zin van 1 auto.

²²²²²²²

Comment

• Comment

• Heerlijk hoe de naald in alle zachtheid vastberaden klimt:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Heerlijk hoe de naald in alle zachtheid vastberaden klimt:

http://uk.youtube.com/watch?v=JWJzPD...eature=related
                                        Vlot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Heerlijk hoe de naald in alle zachtheid vastberaden klimt:

http://uk.youtube.com/watch?v=JWJzPD...eature=related
                                          Het gemak waarmee dat naar de 250 stuift

Comment

Working...
                                          X