Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb ik ook al voor gekeken.
Blijf je zitten met dat waardeloze interieur, en een motor die moeilijk op gas loopt.
280 is dan beter, alleen meer taks ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBwa, interieur valt nog wel mee vind ik, zeker indien leer. 6-pitter is altijd leuker dan 4-pitter Het geluid alleen al ...
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie SLR niet goed genoeg?
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten't Beste van de pagina!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTja, zo'n S4 als ik had is een superbe daily als je die op gas zou leggen, en dat meen ik. Maar dan moet je er nog wel een fun bakje bij hebben met RWD.
Zo'n S4 is cheap, snel, mooi (subjectier natuurlijk) en nog steeds hedendaags. En hij kan makkelijk op gas. Zelfs gechipped. En je hebt maar 2.2 liter taks, natuurlijk. Verzekering zal wel een probleem zijn?
Een E39 touring is ook leuk, maar bij een aardige motorisatie zit je met LV, en dat wil je liever niet zei je.
S124 is natuurlijk ook dik, maar dan kom je imho uit bij een 300TE of E320, want een 300-24 zou ik niet op gas leggen...
Just my $0.02.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOverigens ben ik meer te vinden voor een ''compromis'' in de zin van 1 auto.
Weet je wat het is, als je naar een meeting oid bolt, of de vosges, wil je eigenlijk het liefste je fun bakje meenemen. Maar dat kost dan veel poen aan benzine. Als je een compromis hebt kost het je nooit veel geld aan brandstof en heb je je funbak je altijd bij je!
Daarom dat ik ook alleen maar naar compromissen kijk en niet overweeg een fun bak naast mijn 300SE te zetten.
alleen...
1) 190 2.3-16 is meer dan alleen funbak, 't is ook een pure liefhebberswagen, een hebbeding om het zo te zeggen. Ik kan misschien evenveel fun hebben aan een - ik zeg maar - s124 320, of een E34 530i/540i - maar een 190E 2.3-16/2.5-16 heeft nog altijd iets dat ik op die manier niet kan vervangen.
2) een tragere daily heeft voor mij het voordeel dat ik dagelijks ook rustiger rij, niet altijd zit door te knallen, minder verbruik, minder boetes heb, 't is veiliger, en vooral, dat door het snelheidsverschil ik meer fun ga hebben aan die funbak.
Voor de rest heb je voor een keertje volledig gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBMW E39 M5
Alles behalve een goedkope daily om jaarlijks als studentje 25.000km mee af te leggen. En m'n honden vinden die koffer niet bepaald leuk zeggen ze net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGeeft natuurlijk geen probleem in verbruik, tax, verzekering en onderhoud.
Dan koop ik mij toch 2 wagens. Een daily en een fun (en ik weet dat ik dan goedkoper uit kom)
Een S124 200TE op mijn naam verzekerd impliceert direct dat ik elke (niet banale) wagen ouder dan 15 jaar aan 215€ kan verzekeren. Ook op mijn naam, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen e 320 zou'k nooit doen, wel een 260 of een 300 naft
de 280 de 320 en al helemaal de 30.24 zijn kutmotoren
Maar om de één of andere reden hebben ze bij benz indertijd besloten die 260 nooit in de S124 te lepelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoogtoerig rumoer
zolang ik jong ben toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFiddy:
jij snapt me dus.
Je kapaza-link marcheert wel niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenabsoluut
jij snapt me dus.
Je kapaza-link marcheert wel niet goed
deze staat in Djermanje
Wel andere velgen steken.
RRD is al fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmaar die heeft geen 3.6 uitgeboord AMG-ding
Die mag jij niet kopen van mij.
Heb ergens "LPG" opgevangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
Die mag jij niet kopen van mij.
Heb ergens "LPG" opgevangen.
ok
maak er dan LPI van ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenah
ok
maak er dan LPI van ofzo
Comment
Comment