Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Enige dat in zo een bak mag is Super98
    maar da kost wel veel hé!

ik heb geen geweten, ik leg alles op LPG Behalve een 911, vind het een vreemd gevoel om een gastank voor m'n voeten te hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      maar da kost wel veel hé!

ik heb geen geweten, ik leg alles op LPG Behalve een 911, vind het een vreemd gevoel om een gastank voor m'n voeten te hebben...
      Daarom dat ik u een gewone 300TE-24 laat zien met AMG pack.

Dat mag op LPG, maar ziet er toch niet zo saai uit als eentje zonder het pack.
      Wel spijtig dat die zilver is, en die diesel-voorflank heeft, maarja, komende van een E30 is zelfs een W163 ML230 een verbetering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        wat was benzes kracht
        dat de auto was ontworpen op de 180 pk van de 300e

x een amg factor

Bobo + woorden =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          260 zou voor mij het meest ideaal zijn. Financieel gezien dan, en toch een zespitter hebben.

Maar om de één of andere reden hebben ze bij benz indertijd besloten die 260 nooit in de S124 te lepelen

Gelukkig...

Zo'n hok zou praktisch even snel zijn als een 230TE.

2,6 is gewoon te weinig cilinderinhoud voor een 6-pitter imo. Zéker in een break.

Comment

Fiddy:

Carlito heeft gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

2,6 is gewoon te weinig cilinderinhoud voor een 6-pitter imo. Zéker in een break.
              Er is niets dat niet opgelost kan worden door een stel turbo's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Er is niets dat niet opgelost kan worden door een stel turbo's.

dat is ook weer waar.

Comment

Fiddy:

PFFF, geef mij maar een minder opzichtige bak met een beer van een motor erin. Veel leuker dat het potentieel niet opvalt.
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Dag Carlito .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      PFFF, geef mij maar een minder opzichtige bak met een beer van een motor erin. Veel leuker dat het potentieel niet opvalt.
                      Show must meet the Go.

Andersom ook

Comment

Zo'n originele AMG is toch wel een pracht van een kar zeker?

Comment

Zo'n originele AMG is toch wel een pracht van een kar zeker?
                          De velgen hebben toch 'iets' te veel pimp style naar mijn goesting, liever ééndelige velgen ipv die idiote boutjes
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

De velgen hebben toch 'iets' te veel pimp style naar mijn goesting, liever ééndelige velgen ipv die idiote boutjes

Als je de velg op zich beschouwt, vind ik de eendelige ook mooier dan de meerdelige.

Ik zou de meerdelige nooit op een auto zetten zonder bodykit, terwijl de eendelige daar perféct op passen.

Omgekeerd vind ik ook dat de meerdelige héél mooi samengaan met deze bodykit (de twee zijn immers voor elkaar gemaakt...).

Kheb nog zo'n setje meerdelige liggen, 18 duim, voor op de R129. Nadeel is dat die achtervelgen breder zijn dan de voorste, dus op veel andere auto's passen die niet denk ik.

Comment

• Het énige wat er scheelt met die velgen is dat het hart niet in het zwart is

Comment

Het énige wat er scheelt met die velgen is dat het hart niet in het zwart is
                                Er komt een dag dat jij een nog foutere smaak gaat hebben dan ik .

Ik ben trots .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Er komt een dag dat jij een nog foutere smaak gaat hebben dan ik .

Ik ben trots .
                                  Dat heb ik nu al hoor

Denk dat bepaalde individuen zich hier gelukkig mogen prijzen dat ik zo geen kar heb

Comment

• Ja, met uw getinte ramen op een S124 AMG

Comment

Ja, met uw getinte ramen op een S124 AMG

Hey gast, das vet, getinte ruiten op een S124.

Comment

Hey gast, das vet, getinte ruiten op een S124.
                                        Neen.

Een S124 AMG is een liefhebbers auto en moet niet verpest worden door veel te donkere (nagenoeg zwarte) getinte ramen.

Das wel niet OEM he gast

Comment

Neen.

Een S124 AMG is een liefhebbers auto en moet niet verpest worden door veel te donkere (nagenoeg zwarte) getinte ramen.

Das wel niet OEM he gast
                                          Hey kerel geen onzin vertellen he.

Nagenoeg zwart?

Helmààl zwart ja!

En dan ben je mijn mini nog vergeten denk ik

Comment

Working...
                                          X