Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
('t is wel nog niet zeker dat ze blijft.)OMG! Freak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGadverderrie, die man van die 300TD Turbo reageert maar niet. Ondertussen al 48u geleden een mail gestuurd. Miljaar, ik wil een mail!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBell0n!
Gewoon wat zeveren lukt nog, maar als ik specifieke vragen moet beginnen stellen loopt dat nogal in het honderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMijn Duits is niet zo best.
Gewoon wat zeveren lukt nog, maar als ik specifieke vragen moet beginnen stellen loopt dat nogal in het honderd.
Kijk, dat is nu het gevolg he...
Gewoon bellen, spreek desnoods engels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNiet goed opgelet bij Krol?
Kijk, dat is nu het gevolg he...
Gewoon bellen, spreek desnoods engels.
Maar in de praktijk ben je daar niet veel mee. Grammaticaal stelt dat uurtje niets voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk heb zowat het meest van allemaal voor Duits.
Maar in de praktijk ben je daar niet veel mee. Grammaticaal stelt dat uurtje niets voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie is ver gegaan in het verneuken van z'n auto....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMijn Duits is niet zo best.
Man man man.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenNu ook al een 250TD S124 Mayonaise?
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenSenna in een 2.3-16 : DROOMCOMBINATIE => Eerste keer dat hij zich toonde aan de wereld, daarvoor was hij echt onbekend!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHet verwonderd mij dat deze nog geen airbag's hadden
Maar in die tijd konden ze zoiets moeilijk standaard maken... de airbag had zich nog niet genoeg bewezen en had zelfs veel tegenstanders, sommige mensen moesten er niet van weten.
Comment
-
Comment
Comment