Mercedes-Benz GL 550 4Matic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's een hele boterham om achter op je klep te hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Mercedes-Benz GL 550 4Matic
Superdikke velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenS320 CDI 4MATIC ESP ABS ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIs dat 'n moeilijk werkje ? ... hoe lang is 'n garagist daar ongeveer aan bezig ? (en zijn die stukken duur ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenMatteus, weet jij dat toevallig ?
Nee stukprijzen ken ik helemaal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIs dat 'n moeilijk werkje ? ... hoe lang is 'n garagist daar ongeveer aan bezig ? (en zijn die stukken duur ? )
Bij Benz origineel gaat dat wat duurder zijn ongetwijfeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenReken voor een distributieketting iets van een 45€ in de parallelverkoop.
Bij Benz origineel gaat dat wat duurder zijn ongetwijfeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten?....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenEn hoeveel werkuren ongeveer ?
een uur of 1,5-2 zoiets denk ik...
Maar bij Benz werken ze traag. Aan onze hymer zijn ze 8u bezig geweest en ze hebben niets gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGoh, geen flauw idee.
een uur of 1,5-2 zoiets denk ik...
Maar bij Benz werken ze traag. Aan onze hymer zijn ze 8u bezig geweest en ze hebben niets gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenongetwijfeld
sommige stukken, waaronder de kettingspanner, waren goedkoper bij benz dan in de parallelhandel.
Comment
Comment