Omdat dat van de W123 en W210 nooit bestaan heeft omdat die te licht bevonden werden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen hoor.
Maar ik vind dat kilometergedoe altijd zo overdreven.
Die kerel schrijft het er tenminste bij, dat hij niet zeker is of de kmstand klopt.
Voor de rest moet je gewoon naar de conditie van de auto kijken. Inderdaad, het kan best zijn dat die kar technisch niet meer heel goed is, maar voor hetzelfde geld staat 'ie er prachtig bij. En daar heeft die kilometerstand helemaal niks mee te maken.
Hoeveel km heeft deze wagen nu 200k, 300k, 500k ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenmaar het bepaalt wel een stuk de prijs die je er voor wilt betalen.
Hoeveel km heeft deze wagen nu 200k, 300k, 500k ?
Waarom?
Ik geef liever 5000 euro uit aan een 124 met 350.000km maar die topconditie is, dan 3000 euro aan een 124 met 100.000km waarmee gebrakt is.
En in dit geval: zijn vraagprijs is echt niet overdreven als de auto in ietwat goede conditie verkeert (wat uit z'n advertentie ook blijkt...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom?
Ik geef liever 5000 euro uit aan een 124 met 350.000km maar die topconditie is, dan 3000 euro aan een 124 met 100.000km waarmee gebrakt is.
En in dit geval: zijn vraagprijs is echt niet overdreven als de auto in ietwat goede conditie verkeert (wat uit z'n advertentie ook blijkt...).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenna die belachelijke withype, is dat matzwart een zomogelijk nog stommere 'kleur'.
Geef mij toch liever dat zwart dan wit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenna die belachelijke withype, is dat matzwart een zomogelijk nog stommere 'kleur'.
Maar een C-klasse met 730pk moet niet mooi zijn. Die moet er stealth uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
Voor slechts 400 000 EUR is deze C-klasse de uwe!
Wat een interieur!
Dat mag brabus in mijn C 350 ook steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGeef mij toch liever dat zwart dan wit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenohja, wat voor een belachelijke velgen hebben ze op de nieuwe g55 gestoken?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBEERTJEEEEEEE
http://cgi.ebay.de/DB-300TE-24V-124-...QQcmdZViewItem
zo mooi maar een automaat
in welke auto moet beertje dan met z'n achterpootjes met de pedalen spelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmatteoootjeeeeeeeeeeeeeee
zo mooi maar een automaat
in welke auto moet beertje dan met z'n achterpootjes met de pedalen spelen?
Umbau.
Comment
Comment