Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenals jij me dat regelt ben ik akkoord
Ah vet, dus je wilt gerust ruilen van motor tussen onze T's? Zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmaar m'n zinnen nijgen zich de laatste tijd toch weer iets meer op cheap daily + liefhebberszondags(rag)karretje te zetten.
190 16v
Mooi, je hebt al gekozen zie ik. Nuja, niet echt moeilijk hé.
doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmaar m'n zinnen nijgen zich de laatste tijd toch weer iets meer op cheap daily + liefhebberszondags(rag)karretje te zetten.
delta integrale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMooi, je hebt al gekozen zie ik. Nuja, niet echt moeilijk hé.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStrak plan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBeertje, koop u aub iets met AWD ipv RWD.
Dat laatste kan jij niet aan
Comment
-
E36 M3 3.2 Berline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenStimmt!
nuja, ik zou niet nee zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAl rap 1000€ meer aan BIV.
nuja, ik zou niet nee zeggen.
Alles boven 211pk valt in dezelfde BIV-klasse.
Het is wel 200 euro duurder aan jaarlijkse taks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBIV heeft daar niets mee te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBIV heeft daar niets mee te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe zit dat met die CRX Steve
ohja, kom ooit nog eens op msn ofzo, ik heb Kaddy-nieuws voor je!
Comment
-
Alles boven 211pk valt in dezelfde BIV-klasse.Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenjawel. BIV heeft daar wel mee te maken. Een E36 3.2 is al rap nog een paar jaartjes jonger dan een 3.0, dus BIV is nog niet zover gezakt.
E36 3.0
1992 -> 61.5€
1993 -> 61.5€
1994 -> 495.7€
1995 -> 743.55€
1996 -> 991.40€
gemiddeld: 470.73€ BIV (uiteraard is dit gemiddelde berekend zonder rekening te houden met de verkoopsaantallen, zo ver ga ik niet )
E36 3.2
1996 -> 991.40€
1997 -> 1239.25€
1998 -> 1487.1€
gemiddeld: 1239.25€.
Dat scheelt dus wel aanzienlijk wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenjawel. BIV heeft daar wel mee te maken. Een E36 3.2 is al rap nog een paar jaartjes jonger dan een 3.0, dus BIV is nog niet zover gezakt.
Comment
Comment