Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k heb die cd
Nique Ta Mère
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb dat zelfs nog op vinyl
Nique Ta Mère
Platen waren mij wat te duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat was de tijd van gekopieerde cd's. 100 frang 't stuk.
Platen waren mij wat te duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie kar op kapaza interesseert me zowiezo niet wegens automatique.
Maar da's niet jammer, da's gewoon persoonlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij bent al even kieskeurig als mij
De keuze tussen een automaat of een manuele lijkt me vrij essentieel.
Comment
-
Dilemma : to 16v (met redelijk veel werk aan) or not to 16v?
Bedoeling zou zijn om de wagen in te schrijven als hij 25 jaar is (en hij is van 1986), dus er is wel 3 jaar tijd om één en ander geleidelijk aan in orde te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDilemma : to 16v (met redelijk veel werk aan) or not to 16v?
Bedoeling zou zijn om de wagen in te schrijven als hij 25 jaar is (en hij is van 1986), dus er is wel 3 jaar tijd om één en ander geleidelijk aan in orde te maken.
45
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDilemma : to 16v (met redelijk veel werk aan) or not to 16v?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIets op het oog?
Nadeel : ik heb geen plaats meer in mijn garage : heb plaats voor 3 wagens, en mijn 190D moet nu al buiten slapen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenYep, maar idd veel werk (opfrissen interieur en ook exterieur), prijs is wel doenbaar.
Nadeel : ik heb geen plaats meer in mijn garage : heb plaats voor 3 wagens, en mijn 190D moet nu al buiten slapen ....
Comment
-
Goed, heb de knoop doorgehakt : ik ge hem pakken en proberen te redden van de ondergang.
Ik moet nog wel met de wagen gaan rijden alvorens de koop te sluiten.
Zal mss meer details geven als ik hem werkelijk heb (of niet als het rijden tegenvalt).
Het is alleszins een 2.3-16 (hopelijk zonder kat, maar dat wist de eigenaar ook niet)
Damn MB virus, dat kost me nogal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGoed, heb de knoop doorgehakt : ik ge hem pakken en proberen te redden van de ondergang.
Ik moet nog wel met de wagen gaan rijden alvorens de koop te sluiten.
Zal mss meer details geven als ik hem werkelijk heb (of niet als het rijden tegenvalt).
Het is alleszins een 2.3-16 (hopelijk zonder kat, maar dat wist de eigenaar ook niet)
Damn MB virus, dat kost me nogal
eindelijk terug eentje op het forum
congrats, en ik wil een ritje, asap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
eindelijk terug eentje op het forum
congrats, en ik wil een ritje, asap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMoet ik nog iets op vinden, want ik ga die pas inschrijven in 2011 Z-platen anyone? Of ik was al aan het fantaseren om die af en toe op een privé circuit te laten bollen. MMM, maar ja het is pas zeker als hij hier staat. Moet nog iets regelen om die hier te krijgen. En dan kan ik beginnen stukken zoeken lol
Hang gewoon de platen van je 190D af en toe
Comment
Comment