Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFuck ik ben fout.
Je hebt
ECE = 185pk
RÜF = 177pk
RÜF KAT = 170pk.
Mja, die kat kan je dus op bovenstaande wijze uitmaken.
Volgens de Duitsers zou het een Rüf zijn. Zij zeggen dat er vanaf motornummer 13000 enkel Rüf/Kat met compressieverhouding 9,7:1 gebouwd zijn. Angezien er geen Kat bij de opties staat (zou code 620 moeten zijn), is het volgens hun dus een Rüf (177pk). Ik ga nog wel eens verder zoeken, want ik moet het weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBen je gek man, het vorige bod bijna vervijfvoudigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, dan heeft die verkoper mss iets van " snel aanvaarden!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenmmm, dan ga ik eens 10.000 zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtennog een EVO 2 te koop:
Altijd gebruikt op circuit: zalig!
Allebei al weg?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenVolgens de Duitsers zou het een Rüf zijn. Zij zeggen dat er vanaf motornummer 13000 enkel Rüf/Kat met compressieverhouding 9,7:1 gebouwd zijn. Angezien er geen Kat bij de opties staat (zou code 620 moeten zijn), is het volgens hun dus een Rüf (177pk). Ik ga nog wel eens verder zoeken, want ik moet het weten
Ahzo ja! Handig om weten wel.
Beetje spijtig ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie bovenste is een Carlsson.
Enkel optische tuning volgens mij.
Heb hem er eens afgereden met een C 320 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAllebei al weg?!
Comment
Comment