Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
    'k ga u compleet voorbij, dikzak

Moogt mij dankbaar zijn anders was je fucking SDI-peet.

Nu beste auto ter wereld peet.

Comment

• Is dat een turbo of een atmo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Is dat een turbo of een atmo?
        een fucking atmo

Comment

een fucking atmo
          Da's inderdaad fucking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Da's inderdaad fucking.
            'k Heb de 318is nog hé.
            en nu de Benz als kmknaller...

Comment

• Duodrift

Als 't nog zal gaan met de andere banden.

Comment

190d 2.5
                Kleur a la Mayonaise, iets donkerder
                168.000 km
                eerste eigenares

Congrats!!!! Ben wel benieuwd hoe dat rijdt beetje meer pit dan de mijne
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Congrats!!!! Ben wel benieuwd hoe dat rijdt beetje meer pit dan de mijne

Ik heb 'm al benieuwd gemaakt naar hoe jij de jouwe de ring rondstuurt.

't is trouwens hetzelfde kleur maar een facelift.

Comment

• merkelijk verschil met die motor tussen een 124 en een 190?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      merkelijk verschil met die motor tussen een 124 en een 190?
                      't is dezelfde

Comment

• ja dat weet mijn *** ook!

maar qua acceleratie, door het verschil in gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          ja dat weet mijn *** ook!

maar qua acceleratie, door het verschil in gewicht.
                          200 kilo verschil, jouw *** trekt de conclusie wel.

Comment

• Nog steeds véél te traag, maar toch al iets sneller

Comment

• Nice Max Dish!

Wel zalig, populaire combinatie BMW en Mercedes
                              Respect.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Tsja, na E30 gereden te hebben verlangt iedereen naar kwaliteit he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Tsja, na E30 gereden te hebben verlangt iedereen naar kwaliteit he.
                                  Benz was in die tijd no match voor geen enkel merk.

Al verlang ik wel tot het moment wanneer de 'is terug zal ingeschreven zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Benz was in die tijd no match voor geen enkel merk.

Al verlang ik wel tot het moment wanneer de 'is terug zal ingeschreven zijn.
                                    Tuurlijk, maar je kan een 1.8 16-klepper in een relatief lichte koets dan ook niet vergelijken met een atmo 2.5 diesel in een koets die een paar honderd kilogram meer weegt. Maar dat weet je zelf ook al.

Ik zou Mayo gewoon eens graag met een 190 16v zien rijden

E30 is leuk materiaal maar ik kan er echt maar zeer weinig meerwaarde in zien op bepaalde vlakken tegenover de 190. Omgekeerd is dat wel het geval.

desalniettemin: I that car. Dat motortje, die boite, de bediening.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      Tuurlijk, maar je kan een 1.8 16-klepper in een relatief lichte koets dan ook niet vergelijken met een atmo 2.5 diesel in een koets die een paar honderd kilogram meer weegt. Maar dat weet je zelf ook al.

Ik zou Mayo gewoon eens graag met een 190 16v zien rijden

E30 is leuk materiaal maar ik kan er echt maar zeer weinig meerwaarde in zien op bepaalde vlakken tegenover de 190. Omgekeerd is dat wel het geval.

desalniettemin: I that car. Dat motortje, die boite, de bediening.....
                                      Een e30 is geen tsjoefenbak meer. Een 190 - 200,300 gaan dat blijven want die doen allemaal klokje rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Een e30 is geen tsjoefenbak meer. Een 190 - 200,300 gaan dat blijven want die doen allemaal klokje rond.
                                        volgens mij past een mtor van de eerst 290 turbo perfect in uw 190, da's ook een 5cilinder en ook de motor van een bestelwagen zoals een 310 zijn dezelfde blokken maar door de grotere boring 100cc per cilinder meer= meer koppel, in combinatie met een achteras met kortere verhouding..................zo creeerden wij vroeger auto's die heel pittig accelereerden

Comment

• een 290TD in een 190 dat moet vet zijn

Comment

Working...
                                          X