Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
volgens mij past een mtor van de eerst 290 turbo perfect in uw 190, da's ook een 5cilinder en ook de motor van een bestelwagen zoals een 310 zijn dezelfde blokken maar door de grotere boring 100cc per cilinder meer= meer koppel, in combinatie met een achteras met kortere verhouding..................zo creeerden wij vroeger auto's die heel pittig accelereerden
Vet!
Ik rij wel niet met een 190 maar met een 250, zie onderschrift.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
volgens mij past een mtor van de eerst 290 turbo perfect in uw 190, da's ook een 5cilinder en ook de motor van een bestelwagen zoals een 310 zijn dezelfde blokken maar door de grotere boring 100cc per cilinder meer= meer koppel, in combinatie met een achteras met kortere verhouding..................zo creeerden wij vroeger auto's die heel pittig accelereerden
Juij, ik zal de motor erinsteken, jij de kabelboom?
Volgens mij is een 290 daarin droppen véél te overdreven en overbodig werk.
Zoek een 2.5 Turbodiesel blok, en die kan je gemakkelijk opvoeren richting 180pk.
Juij, ik zal de motor erinsteken, jij de kabelboom?
Volgens mij is een 290 daarin droppen véél te overdreven en overbodig werk.
Zoek een 2.5 Turbodiesel blok, en die kan je gemakkelijk opvoeren richting 180pk.
Geen elektronica zever, gewoon plain en simpel.
de eerste 290 TD's waren zonder elektronica, maar idd een 250 td multiklepper is zeker en vast ok , heb zo een Cbreak gehad 250 20 kleppen , turbo intercooler, daar is volgens mij een grotere turboop te monteren en aangezien het een lijnpomp is is er daar ook nog heel wat meer uit te halen
go for it
matteo/steve, er is net iemand geweest voor m'n uitlaat. Z'n zoon heeft een 190 2.5-16, en is van Sint-Niklaas. En ik schatte de papie (zoontje was er niet bij) ergens eind in de 40, dus die zoon moet van onze leeftijd zijn.... ken je daar zo iemand?
matteo/steve, er is net iemand geweest voor m'n uitlaat. Z'n zoon heeft een 190 2.5-16, en is van Sint-Niklaas. En ik schatte de papie (zoontje was er niet bij) ergens eind in de 40, dus die zoon moet van onze leeftijd zijn.... ken je daar zo iemand?
ja HALLO!
vet
onbekend iig, heb hier nog nooit een 16v zien rondrijden.
nieuwprijs zou ergens dicht tegen de 1000€ zitten, uitlaat is nauwelijks gebruikt (paar keer getest, iig niet door mij)
Ik vroeg nu 350€ op kapaza. Wat me dus al niet overdreven lijkt.
En m'n advertentie is ook vrij duidelijk: gemaakt voor een katloze 2.5-16, moet nog een flens aan gelast worden om hem op het spruitstuk te laten passen.
Die gast stuurt een mail, voor 150€ wil hij er om komen. Tsja, ok, die markt hier is toch heel klein dus stuur ik met enige tegenzin terug dat ik akkoord ben. Ik hoor er een week niets meer van.... dan stuurt ie terug, 'ik geef nog 100€, want ik heb eens nagevraagd en zo'n flens er op lassen kost toch ook al rap zo'n 100€.
Ik stuur dus terug dat ik 100€ redelijk ridicuul vind voor een inox uitlaatlijn voor een wagen die al rap 5000€ of meer waard is.... hij mag langskomen maar onder de 150 krijgt hij hem niet mee.
Nu belde die pa dat 'm eens kwam zien.
'hoe, daar zit geen kat op?'
'ja, maar daar moet nog een flens opgelast worden?'
gaat een kwartier met z'n zoon bellen....
'voor 100 euro pak ik 'm mee'
dag
neen, maar je moet een beetje fair blijven. Ik heb niets tegen afbieden, maar er zijn grenzen. VP 350, en afgesproken 150 (wat al écht weinig is), dan moet je niet nog eens afkomen met 100€.
Dan maak ik er nog liever een reuze waterpijp van. Ofzo
neen, maar je moet een beetje fair blijven. Ik heb niets tegen afbieden, maar er zijn grenzen. VP 350, en afgesproken 150 (wat al écht weinig is), dan moet je niet nog eens afkomen met 100€.
Dan maak ik er nog liever een reuze waterpijp van. Ofzo
Hou die toch gewoon bij! Ooit koop je je toch terug een 16 kleppertje ... hint hint
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment